Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 For det første NgZ. Jeg dissa ikke lønna hans. Jeg ga han et koplement om at han fortjener en større lønn. For det andre. Han kan ah så mye penger han vil for meg, men hadde jeg hatt 7 millioner, hadde jeg ikke delt det på et forum. Jeg synes det høres litt mistenkelig ut, jeg vil tro noen er enige på dette. For meg er 7 millioner mer enn jeg vil ha. Jeg vil som sagt føle at jeg faktisk jobber for det jeg kjøper meg. Ikke at jeg bare kan kjøpe meg en bil til 100 store. Jeg sier han ikke har fortjent de 7 millionene, bare fra mitt ståsted, kunne jeg ikke tenke meg å ha fått så mye penger. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) At du har 7 millioner er vel og bra for deg. Å legge ut om det er vel egentlig en annen sak, synes jeg. Ang. det med lærlinge lønn så orker jeg ikke da det her. Men om du vil se det fra mitt ståsted, så skal jeg gjerne prøve å forklare deg på msn eller no. Det er vel og bra at du ser på det sånn. Men jeg synes det er en form for utnyttelse for noe som kan være en super arbeidskraft. Du mener jeg alltid raker ned på ting. Det gjør jeg ikke, du oppfatter det som det. Ja, jeg er en stor dritt på dette forumet. Er fullstendig klar over det. Er heller ikke redd for å innrømme det. Men hadde du gidda å prøvd å komme over ens med meg, så hadde jeg heller ikke oppført meg sånn mot deg. Jeg velger uansett å ikke slenge dritt etter deg, som du har gjort noen ganger. Jeg gidder hverken bry meg eller rapportere, det er bare lavmål ifra din side. 7455058[/snapback] Du begynte å mase om lønnen min, og om at jeg ikke tjente nok, jeg sier, jeg har det bra og har nok penger, der kom de inn i bildet. Din skyld Lærling lønn fra min synsvinkel helt grei, du begynnte å mase om den å. Din skyld Jeg mener at du rakker ned på ting og er negativ, kanskje fordi jeg aldri har sett noen andre sider av deg, heller ikke prøvd, like mye min som din skyld. Men allikavel, du velger jo heller ikke å se ting fra min side, du har jo bestemt deg om hva du syns, jeg prøver å se ting fra din side, at ting ikke er bra nok for deg, men det funker fett for meg, så jeg klager ikke. Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Som sagt. Jeg orker ikke å forklare det her, du får heller ta en samtale på msn. Altså, jeg sier jo jeg synes du fortjener mer en lønna du har, selv om du synes det er greit eller ikke. jeg synes de fleste lærlinger gjør det. Det er fra bedriften sin side. Du kan lese i sex og samlivs delen, der jeg ikke er negativ. Rakker ikke ned på noe. Som sagt, snakk med meg på msn om du vil høre. Jeg ser ting fra din siden, det er jo jobben min å gjøre det. Jeg har hørt lærlinger som stiller seg til dispisisjon til å jobbe uten lønn. Disse folkene finner jeg tragisk. Man gjør en jobb, man bør få betalt for det. EDIT: Nå er jeg uansett piss lei av dette. Det er en haug med missforståelser og innblandinger fra andre, det fører ingensteder. Selv om jeg prøver å si noe positivt til deg, tolker du det som negativt. Men samma for meg, om du tror jeg er en reàl dritt så får du leve med det. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 @ Neppe Du krangler alltid med noen i SO :!: Theheehee. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 @ Neppe Du krangler alltid med noen i SO :!: 7455144[/snapback] Ja, men jeg kaller det å diskutere. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tror ikke du er en real dritt, det er bare vi to som har veldig forskjellig syn på ting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tror ikke du er en real dritt, det er bare vi to som har veldig forskjellig syn på ting. 7455154[/snapback] Du må uansett slutt å ta ting så seriøst, det er tross alt et forum. Det er ikke å rakke ned på deg, men det er jo rimelig sant. Du må også slutte å kalle meg ting. Å komme med bastante påstander om meg. Jeg gjør ikke dette mot deg eller. Det er bare barnslig. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Prøvde Nintendo Wii med Sports-spillene i dag hos en kompis. Fy faen, boksingen eide, hardt! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tror ikke du er en real dritt, det er bare vi to som har veldig forskjellig syn på ting. 7455154[/snapback] Du må uansett slutt å ta ting så seriøst, det er tross alt et forum. Det er ikke å rakke ned på deg, men det er jo rimelig sant. Du må også slutte å kalle meg ting. Å komme med bastante påstander om meg. Jeg gjør ikke dette mot deg eller. Det er bare barnslig. 7455164[/snapback] Hva har jeg kaldt deg da? De påstandene jeg kommer med er jo kun basert på det jeg har sett av deg, jeg kan ikke akkurat gå ut å si at du er verdens styggeste gutt når jeg ikke har sett deg, det jeg har sett av deg er det jeg dømmer deg for. Kommer ikke med bastante påstander, jeg bare sier hvordan du virker for meg, og får meg virker du som en gammel mann som er ulykkelig og kan ikke se at noen andre har det bedre enn deg, men jeg kan ta feil, for alt i verden, som mest sannsynlig du komer til å avklare for hele forumet på 4-5 sider. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 La oss ikke krige! La oss begrave stridsøksene AND GO OUT FOR YOUGURT! WAÆÆÆÆH! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja for svarte! Nintendo Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii er jo ute nå.... Hmm.. *Sjekke hvor mye jeg får i lønn*...*fant ut at det er alt for lite* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg gidder ikke bla tilbake for å se hva du har sagt om meg. For jeg kunne egentlig ikke gi mer faen. Så lenge de jeg bryr meg om liker meg så er jeg meget lykkelig. Noe jeg føler de gjør så. Jeg er vel langt ifra gammel og ulykkelig for å si det sånn. Akkurat i denne tiden så er jeg i ekstase. Å får glede meg i enda 6 dager Så er det 4 dager og 3 netter meg kos Du kan legge til meg på msn Den Store P. Så skal du få se at jeg ikke er dritten du oppfatter meg som. Det er som jeg har sagt tusen ganger før, de som kjenner meg, liker meg. De som ikke kjenner meg, har ofte stygge meninger om meg. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk tak i min wii Nå blir det wii sports og zelda <3 snakkes seinere folkens Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er som jeg har sagt tusen ganger før, de som kjenner meg, liker meg. De som ikke kjenner meg, har ofte stygge meninger om meg. 7455236[/snapback] Det sier vel kanskje mer om deg enn det gjør om oss. Det jeg mener er alle kan ikke like hverandre, men når du sier at folk som ikke kjenenr deg ikke liker deg, så kommer vel det helt ann på hvordan du oppfører deg mot de du ikke kjenner? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Yes, LAN ikveld Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det sier vel kanskje mer om deg enn det gjør om oss. Det jeg mener er alle kan ikke like hverandre, men når du sier at folk som ikke kjenenr deg ikke liker deg, så kommer vel det helt ann på hvordan du oppfører deg mot de du ikke kjenner? 7455269[/snapback] Nei, ikke nødvendigvis. Det kan også ha noe med hvordan de tolker hva jeg mener. Å at jeg er mye snillere med de jeg liker, å ta gjerne godt vare på dem. Jeg er født ironisk, kommer alltid til å slenge ironiske kommentarer. Å det kommer hver gang å være en som missforstår det. De som kjenner meg, skjønner jo det. Jeg er veldig anderledes, en det de fleste i OT-Baren ville ha tolket meg som. Det er jeg 248% sikker på. Men det samme gjelder deg og alle andre her. Derfor ender vi opp med å dømme av det vi ser her. Noe som er rimelig teit. Uansett, så er det ikke noen vits til å dra denne diskusjon videre. Så her stopper vi alt som har av penger og formue å gjøre. Vil du høre det ang. lærlingelønn fra bedriftens side, så får du som sagt ta det over msn. Siden det ikke fungerer å forklare det her. EDIT: Leif, seint på dagen. Må ha middag og en halvtime på sofaen. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Uansett så kan vi ikke dømme hverandre enn for hva vi ser her på formumet, fordi vi har ikke hatt den gleden av å bli kjent med hverandre, men ja la oss slutte mens leken er god. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hoho, nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv, vil dere vite hvorfor?! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hoho, nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv, vil dere vite hvorfor?! 7455359[/snapback] Fordi....eeeh....OJ! se der en elefant *løpe vekk* Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg