Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det er helt utrolig hvor idiotiske folk kan vaere.

Ex-kjaeresten min har drevet aa sendt meg meldinger om at hun er saa glad i meg, savner meg osv. Plutselig slutter hun nesten aa prate med meg og svarer aldri. Naa har hun ogsaa slettet kommentarene jeg hadde paa noen bilder hun hadde paa Nettby, pluss at hun har lagt ut et bilde av en eller annen gutt med hjerter rundt.

 

Altsaa, det er helt greit at hun plutselig mistet foelelsene som hun "hadde" for meg. Men det finnes vel en bedre maate aa vise dette paa enn aa late som jeg plutselig ikke eksisterer lengre? Det er jo saa... idiotisk! :roll:

Lenke til kommentar
Hei! Dette er Andy og John, MSN: planleggerne. Beklager forstyrrelsen, men vi holder på å stenge msn. Dette på grunn av at altfor mange uforstående mennesker tar ibruk alle våre navn (en person lager flere forskjellige brukere), vi har kun 578 forskjellige navn igjen. Har du lyst til å stenge brukeren, IKKE SEND DETTE VIDERE. Har du lyst til å beholde brukeren SEND DENNE MAILEN TIL ALLE DU HAR LAGT TIL. Dette er ikke tull. Vi stenger brukeren. Send videre takk. DU SOM IKKE SENDER DENNE MAILEN VIDERE, BRUKEREN DIN VIL BLI STENGT OG DU BLIR NØDT TIL Å BETALE £10.00 FOR VIDERE BRUK. SEND TIL ALLE PERSONER DU HAR LAGT TIL. NÅ VET DU HVA DU SKAL GJØRE. IKKE TA PÅ VIDERESEND eller SVAR. KOPIER HELE MAILEN. GÅ TILBAKE TIL INBOX OG KLIKK NY OG LEGG TIL. TAKK FOR OPPMERKSOMHETEN.

 

Øøøøøh... :blink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...