Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke vanlige rutere ha CLI? :love:

Si det..

CLI :love:

BCMSN exam eller?

EDIT:

adlhissla, om du skulle lure på hva BCMSN er innen cisco så fokuseres det på valg og implementering av de mest hensiktsmessige Cisco IOS tjenestene for å implementere pålitelige og skalerbare multilayer switchede LAN. Av andre emner kan nevnes: VLAN, VTP, STP, inter-VLAN routing, redundans, Cisco AVVID, QoS, LAN sikkerhet og transparente LAN tjenester.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si det..

BCMSN exam eller?

8420923[/snapback]

delprøve bare så er ikke den mest viktige.

Da var jeg ferdig. 84%

Litt missfornøyd men jeg raste bare gjennom da så kunne nesten ikke forvente noe annet. Trengte ikke mere enn 70% uansett så det er jo godkjent da

Lenke til kommentar
Si det..

BCMSN exam eller?

8420923[/snapback]

delprøve bare så er ikke den mest viktige.

Da var jeg ferdig. 84%

Litt missfornøyd men jeg raste bare gjennom da så kunne nesten ikke forvente noe annet. Trengte ikke mere enn 70% uansett så det er jo godkjent da

8420938[/snapback]

Hvordan ligger du i snitt da?

A, B eller C? Noe verre forventer jeg ikke av deg ;)

EDIT:

CCNA hadde jeg snitt på 93,2% ;) med kun 2 B resten A ;D

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Hvordan ligger du i snitt da?

A, B eller C? Noe verre forventer jeg ikke av deg ;)

8420953[/snapback]

Har et snitt på 87%

Må ha 70 for å bestå...

ccna biten så hadde jeg vel 91% eller noe. Husker ikke helt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
adlhissla, om du skulle lure på hva (----)  BCMSN er innen cisco så fokuseres det på valg og implementering av de mest hensiktsmessige Cisco IOS tjenestene for å implementere pålitelige og skalerbare multilayer switchede LAN. Av andre emner kan nevnes: VLAN, VTP, STP, inter-VLAN routing, redundans, Cisco AVVID, QoS, LAN sikkerhet og transparente LAN tjenester.

8420923[/snapback]

Sånn ca etter det syvende ordet så datt jeg av :p , men jeg verdsetter forsøket. Men jeg tror jeg har forstått prinsippet om hva det handler om. Men takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Ah, mindre morsomt kapittel.

Da har du allerede hatt BSCI og BCRAN da eller?

8420994[/snapback]

Ja... Men har ikke tatt sertifiseringa på BCRAN enda. Var sjuk noen dager. Har tatt final og skills på BCRAN da så er bare selve sertifiseringa igjen

Lenke til kommentar
JEg har norsk tentamen i morgen. Lesedag i dag, men hva er det egentlig man kan lese på når man skal skrive stil?

8421001[/snapback]

Det er ikke bare stilskriving.

Men jeg ville lest om hvordan forskjellige stilarter er bygget opp for eksempel. Mange som har problemer der.

adlhissla, om du skulle lure på hva (----)  BCMSN er innen cisco så fokuseres det på valg og implementering av de mest hensiktsmessige Cisco IOS tjenestene for å implementere pålitelige og skalerbare multilayer switchede LAN. Av andre emner kan nevnes: VLAN, VTP, STP, inter-VLAN routing, redundans, Cisco AVVID, QoS, LAN sikkerhet og transparente LAN tjenester.

8420923[/snapback]

Sånn ca etter det syvende ordet så datt jeg av :p , men jeg verdsetter forsøket. Men jeg tror jeg har forstått prinsippet om hva det handler om. Men takk skal du ha. :)

8421007[/snapback]

Du datt av der ja, vel det er hovedsaklig nettverk vi snakker om :)

Lenke til kommentar
JEg har norsk tentamen i morgen. Lesedag i dag, men hva er det egentlig man kan lese på når man skal skrive stil?

8421001[/snapback]

Du kan finne inspirasjon elns :p veit ikke.

Jeg skal ha lest en bok på 150 sider og skrivi om den til norsken i morgen :hmm:

Not likely.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange som prøver å få fler forumposter ved å poste i OT-delen av forumet?

It doesn't work!

8421027[/snapback]

Hvem skulle det være?

8421001[/snapback]

Du kan finne inspirasjon elns :p veit ikke.

Jeg skal ha lest en bok på 150 sider og skrivi om den til norsken i morgen :hmm:

Not likely.

8421029[/snapback]

Boken leser du på 2 timer, og en godt referat(?) skrives på en times tid.

Likely!

EDIT:

Bundy: Vet jeg vel! Sleng over litt ;D

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...