fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men din framtid er på en måte sikret, 8000kr per måned inntekt pluss din jobb.. Bra tjent det, snakker om langsiktig. Som steffyboy skrev sia 7454833[/snapback] Hvis du ikke bor i over 50% av huset du leier ut skal staten ha halvparten av det du drar inn i skatt. 7454848[/snapback] Sånt ting er lett å fikse Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Du missforstår så sykt nå Den Store P. Kanskje fordi du bare har bestemt deg for å ikke like meg. Å da velger å se at jeg skriver noe negativt. Noe som jeg ikke gjør. Altså, ja. Du lærer, på lik linje med en ny ansatt. Men du er også kapabel til å gjøre en like god jobb som en slapp 50 år gammel man vokst opp i dos. Synes du ikke da det er rettferdig at du skulle hatt litt mer penger for å gjøre samme jobben ? Du trenger virkelig ikke forklare meg hva en lærling er. For der skal jeg eie deg i grusen. Det handler om å få betalt for jobben man gjør. Som også alle de andre gjør. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Du trenger virkelig ikke forklare meg hva en lærling er. For der skal jeg eie deg i grusen. Det handler om å få betalt for jobben man gjør. Som også alle de andre gjør. 7454878[/snapback] Vis man skal få betalt u ifra arbeidet man gjør så heter det akkord, men jeg kan ikke like mye som de som jobber her nå, jeg lærer mer å mer, jeg gjør mer å mer, og jøss neimen har du sett, jammen stiger ikke lænna mi for vært halvår, ettersom jeg lærer mer og mer, pluss at jeg får mer ansvar. Det er sånn jeg ser på, og hvorfor er det så galt? har et bedre syn enn deg som absolutt alltid ser negativt på ting. Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Du kan ikke leve et "luksusliv" resten av dine år på 7 millioner norske kroner. 7454818[/snapback] Nei, men det har jeg aldri sagt heller 7454861[/snapback] Nei, men det har jeg aldri sagt at du har sagt, så vi er vel egentlig enig. edit: Jeg må nesten kommentere hvor mye du tok deg nær av kritikken. Verken jeg eller JoachimR tok oss nær av at folk kommenterte livsstilen eller pengebruken, det er bare å gi faen. Hvis det hjelper, så kan du forestille deg at de er sjalu. Endret 8. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dæsken. Greit med fri. Sitter hos faren min, har vært ute og handlet litt og slikt. Nå skal vi lage middag, Chiliryte àla Skogli Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er sånn jeg ser på, og hvorfor er det så galt? har et bedre syn enn deg som absolutt alltid ser negativt på ting. 7454895[/snapback] Du svarer ikke på det jeg sier engang. Du svarer på noe helt annet. Å jeg er meget lykkelig, meget positiv. Altså. Det er teit å bestemme seg for å ikke like en person, som du defenetivt har gjort. Lærlinger er undervurder og underbetalt arbeidskraft. Du ser det ikke fra mitt ståsted. Jeg ser det ifra begge sitt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 edit: Jeg må nesten kommentere hvor mye du tok deg nær av kritikken. Verken jeg eller JoachimR tok oss nær av at folk kommenterte livsstilen eller pengebruken, det er bare å gi faen. Hvis det hjelper, så kan du forestille deg at de er sjalu. 7454896[/snapback] Tar meg nær av det, ikke i det hele tatt, men når det kom 7 mill inn i bildet plutselig blåste det opp til stor diskusjon. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du blusser deg opp av ingenting, som vanlig Den Store P. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tar meg nær av det, ikke i det hele tatt, men når det kom 7 mill inn i bildet plutselig blåste det opp til stor diskusjon. 7454924[/snapback] Det er en grunn til at mange ikke snakker om inntekt/formue og ikke liker at sattelistene blir offentliggjort. Ingenting fører til mer krangel og diskusjon enn penger. edit: Neppe, her er det vel egentlig du som har bæsjet deg på leggen. Endret 8. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er en grunn til at mange ikke snakker om inntekt/formue og ikke liker at sattelistene blir offentliggjort. Ingenting fører til mer krangel og diskusjon enn penger. 7454943[/snapback] QFT. Men allikevel er et noe alle må blande seg oppi, og alle er opptatt av. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Altså. Det er teit å bestemme seg for å ikke like en person, som du defenetivt har gjort. Lærlinger er undervurder og underbetalt arbeidskraft. Du ser det ikke fra mitt ståsted. Jeg ser det ifra begge sitt. 7454919[/snapback] Jeg har ingenting imot den lønna jeg får, for den jobben jeg gjør. Og jeg har ikke bestemt meg får å ikke like deg, det har du fint klart sjøl, med å alltid rakke ned på ting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 edit: Neppe, her er det vel egentlig du som har bæsjet deg på leggen. 7454943[/snapback] Fordi ? Fordi jeg ikke har noe ønske om å ha 7 millioner, å mener det kan ha negativ virkning ? Fordi jeg mener at lælringer ikke har en lønn de burde ha ? Det er ikke jeg som sitter å sier at andre ikke kan være lykkelig. Det er ikke jeg som sitter å sier at andre bare er negativ. Det er ikke jeg som sitter å sier at JEG har fasitten på dette. Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Visste du at fasitten rimer på fitten :!: Okey, jeg skal slutte Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg spiste nettopp et NYDELIG rundstykke. mmmmm JEG ER ENIG MED ALLE Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fordi ? Fordi jeg ikke har noe ønske om å ha 7 millioner, å mener det kan ha negativ virkning ? Fordi jeg mener at lælringer ikke har en lønn de burde ha ? Det er ikke jeg som sitter å sier at andre ikke kan være lykkelig. Det er ikke jeg som sitter å sier at andre bare er negativ. Det er ikke jeg som sitter å sier at JEG har fasitten på dette. 7454965[/snapback] Nei, men du får det alltid til å virke som det er du som har rett, jeg har aldri sagt det at man ikke kan være lykkelig uten penger, jeg har aldri sagt at jeg har fasitten på det jeg heller, jeg har aldri sagt at jeg er bedre enn noen, jeg har aldri sagt at penger er en bra ting. Det jeg lurer på hvorfor henger dere dere så jævlig opp i det? Er ikke jeg samme personen med eller uten 7 mill? Det virker ikke sånn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det jeg lurer på hvorfor henger dere dere så jævlig opp i det? Er ikke jeg samme personen med eller uten 7 mill? Det virker ikke sånn. 7455013[/snapback] Du er akkurat den samme i mine øyne i værtfall. Jeg driter vel i om du har 7 mill i gjeld eller på konto. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det jeg lurer på hvorfor henger dere dere så jævlig opp i det? Er ikke jeg samme personen med eller uten 7 mill? Det virker ikke sånn. 7455013[/snapback] Du er akkurat den samme i mine øyne i værtfall. Jeg driter vel i om du har 7 mill i gjeld eller på konto. 7455026[/snapback] Penger gjør ikke mannen, men det er hva mannen gjør med pengene. Tehe, I'm smart Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Så lite Pondus bladet er nå Jaja, har ordna sånn at jeg skal få M isteden og usb-koppvarmer. ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det jeg lurer på hvorfor henger dere dere så jævlig opp i det? Er ikke jeg samme personen med eller uten 7 mill? Det virker ikke sånn. 7455013[/snapback] Nå har jeg ramla helt ut av diskusjon. Du kan være den samme med eller uten, du trenger ikke å være det. Du kan være ei komplett lat blære, du kan være en fin fyr som ikke tenker på det. At du har 7 millioner er vel og bra for deg. Å legge ut om det er vel egentlig en annen sak, synes jeg. Ang. det med lærlinge lønn så orker jeg ikke da det her. Men om du vil se det fra mitt ståsted, så skal jeg gjerne prøve å forklare deg på msn eller no. Det er vel og bra at du ser på det sånn. Men jeg synes det er en form for utnyttelse for noe som kan være en super arbeidskraft. Du mener jeg alltid raker ned på ting. Det gjør jeg ikke, du oppfatter det som det. Ja, jeg er en stor dritt på dette forumet. Er fullstendig klar over det. Er heller ikke redd for å innrømme det. Men hadde du gidda å prøvd å komme over ens med meg, så hadde jeg heller ikke oppført meg sånn mot deg. Jeg velger uansett å ikke slenge dritt etter deg, som du har gjort noen ganger. Jeg gidder hverken bry meg eller rapportere, det er bare lavmål ifra din side. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fordi ? Fordi jeg ikke har noe ønske om å ha 7 millioner, å mener det kan ha negativ virkning ? Fordi jeg mener at lælringer ikke har en lønn de burde ha ? Det er ikke jeg som sitter å sier at andre ikke kan være lykkelig. Det er ikke jeg som sitter å sier at andre bare er negativ. Det er ikke jeg som sitter å sier at JEG har fasitten på dette. 7454965[/snapback] Først disser du lønnen hans, og mener at den kunne ikke du levd på. Så sier han at han lever greit på den, og i tillegg har han rævva full av penger (ingen pengebekymringer). Derfor kan han jobbe med det han vil. Du påstår nær sagt at han lyver fordi du mener INGEN med lærlingelønn kan ha rævva full av penger. Han forteller om sparekontoen sin, fordi du mener han heller burde spare pengene (som du nettopp har sagt at han ikke har - fordi han er lærling.) Deretter hinter du til at han lyver igjen - fordi du mener at ingen hadde fortalt om 7 mill på sparekonto på et forum. Så begynner du å prate om at 7 mill er for mye penger. Så hvis det er av dere som skriver det han gjør fordi han ikke liker den andre, så har du en klar ledelse på førsteplassen, slik jeg leser det dere har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg