Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ambulansefaget, er hospitant "ute i felten". Mye sykdom men lite skader faktisk de siste ukene, tatt smitteforhåndsregler uten at de ser ut til å ha funket. ;) For å si det sånn: den mengden alkohol desifiseringsmiddelet inneholder som jeg (både før og etter) har brukt i sammenheng med oppdragene er mye større enn det alkoholinntaket Sven O. Høiby hadde de siste årene.

8418617[/snapback]

Er faktisk misunnelig... Var det jeg ville studere lenge. Men etter en "kartlegging" så fikk jeg beskjed om å holde meg langt unna en hver jobb i helsesektoren... jeg er visst for følsom

8418629[/snapback]

Etter min mening så er det å være følsom den beste egenskapen en kan ha innenfor helsesektoren, så hvorfor du ikke ble spesielt anbefalt dette forundrer jeg meg over! :)

Lenke til kommentar
Etter min mening så er det å være følsom den beste egenskapen en kan ha innenfor helsesektoren, så hvorfor du ikke ble spesielt anbefalt dette forundrer jeg meg over! :)

8418733[/snapback]

Har mine egne demoner å bekjempe så "de" var visst redd for at det hadde blitt for mye om jeg tok på meg andre sine i tillegg... ambulansefag er og blir en drøm for meg. Mer variert hverdag der du faktisk utretter noe skal du lete lenge etter.

 

 

Meeen natta...

Lenke til kommentar
Blir vel ikke det samme som om hun skulle tatt det selv? ;)

8419120[/snapback]

Oi, var meningen at jeg skulle quote den posten din over den der. Der du ikke hadde kjæreste. At du kunne få en av mine reserve. Men nå var det jo ikke akkurat dødsgøy lengre. Du hadde jo vært like singel uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...