Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Er det som er rart. Hadde jeg lagt ut mailen min et eller annet lugubert sted ville det liksom forklart det, men er flere uker siden sist jeg brukte eposten til å registrere meg et sted :p

Lite bilde: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=143667

8417441[/snapback]

Det er et virus hvis jeg tarhusker feil. Faren til stefaren min fikk det der, og det spammet ned inboxen til alle i kontaklisten hans. Når de begynte å spamme videre, druknet han i dem. Hvis det er det jeg tror det er, har de et .exe-vedlegg som liksom skal være mailen man har sendt elns.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DJ_Dark: Førstegang en kjører raskt er dritnifst! :D

Jeg hadde kjøretime idag og kjørte i ÅTTI OOOOOMG!!1

8417824[/snapback]

På langkjøringen holdt kjørelæreren min hånden sin foran øynene på meg i 100, han synes det var kjedelig at det gikk så greit... Det var ikke første turen, men jeg hadde ikke kjørt så mye.
Lenke til kommentar
DJ_Dark: Førstegang en kjører raskt er dritnifst! :D

Jeg hadde kjøretime idag og kjørte i ÅTTI OOOOOMG!!1

8417824[/snapback]

På langkjøringen holdt kjørelæreren min hånden sin foran øynene på meg i 100, han synes det var kjedelig at det gikk så greit... Det var ikke første turen, men jeg hadde ikke kjørt så mye.

8417852[/snapback]

Hahahaha! Genial kjørelærer da :p

Lenke til kommentar
Har ikke sett vitsen med kjøretimer jeg da... har kjørt siden jeg var 16. Hvorfor skal jeg betale mange tusen for å få vite at jeg kan noe som jeg allerede vet at jeg kan :p

8417854[/snapback]

En kompis av meg hadde 2 kjøretimer før han tok lappen. Lett :p

Lenke til kommentar
Er det som er rart. Hadde jeg lagt ut mailen min et eller annet lugubert sted ville det liksom forklart det, men er flere uker siden sist jeg brukte eposten til å registrere meg et sted :p

Lite bilde: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=143667

8417441[/snapback]

Det er et virus hvis jeg tarhusker feil. Faren til stefaren min fikk det der, og det spammet ned inboxen til alle i kontaklisten hans. Når de begynte å spamme videre, druknet han i dem. Hvis det er det jeg tror det er, har de et .exe-vedlegg som liksom skal være mailen man har sendt elns.

8417820[/snapback]

Tviler veeldig på at det er en exefil ihvertfall, da jeg kjører linux :) Om du mente at jeg har mottat en exefil. Du husker ikke noe navn eller noe sånt? Så kan jeg google litt!

Lenke til kommentar
Har ikke sett vitsen med kjøretimer jeg da... har kjørt siden jeg var 16. Hvorfor skal jeg betale mange tusen for å få vite at jeg kan noe som jeg allerede vet at jeg kan :p

8417854[/snapback]

En kompis av meg hadde 2 kjøretimer før han tok lappen. Lett :p

8417866[/snapback]

Kanskje jeg skal somle meg til å faktisk ta lappen snart... Koster penger da... Er det ikke noen ting som er obligatorisk?

Frichasse: Hu er hot! ! !

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

L4r5: Du må ha fire timer obligatorisk mener jeg. To timer teknisk kjøring og to timer bykjøring.

Så er det vel glattkjøring og.. mm.. langkjøring.. så kan du ta lappen. :wee: Forbehold om feil i disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...