Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hva tenker du videre da ? Lærlingelønna er jo ikke akkurat skyhøy. Jeg hadde nermest ikke ville jobbet for den, men er jo meg. Du må spare på de pengene, ikke sløse de bort 7454601[/snapback] Hva jeg tenker videre? Lærlinglønna er helt grei, har ikke skyhøye krav som tydeligvis du har. Spare penger? Har 7 mill på sparekonto ikke kom her å si at jeg ikke sparer. Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hum, hva skal jeg skrive en en forespørsel om utplassering mon tro ? Noen bra tips eller ? 7454613[/snapback] Hadde det ikke vert for at darkness| gir meg warn skulle jeg gitt deg en Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva jeg tenker videre? Lærlinglønna er helt grei, har ikke skyhøye krav som tydeligvis du har. Spare penger? Har 7 mill på sparekonto ikke kom her å si at jeg ikke sparer. 7454636[/snapback] Lol, så teit. Lærlingelønna er patetisk. Det er ikke snakk om krav, det er snakk om arbeidsmengden lærlinger gjør i forhold til lønn. Det er urteit. 7 millioner og foreldreløs ? Siden du har arvet dem ? Håper jeg aldri arver eller vinner så mye penger. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 7 mill? Hørest koselig ut, men føler du ikke at du kanskje har for mye penger? Har en kompis som arvet ~2 mill og han har blitt så lat at han ikke gidder å gjøre noe annet enn å spille wow Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Lol, så teit. Lærlingelønna er patetisk. Det er ikke snakk om krav, det er snakk om arbeidsmengden lærlinger gjør i forhold til lønn. Det er urteit. 7 millioner og foreldreløs ? Siden du har arvet dem ? Håper jeg aldri arver eller vinner så mye penger. 7454650[/snapback] Det gjør jeg. Har mange familiemedlemmer å ofre Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg hadde gjort litt av hvert for 7 millioner, vet jeg =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 7 mill? 7454661[/snapback] Det jeg tenker er. Hadde han hatt 7 millioner, hadde han neppe sprudla om det på et forum. Det er ganske teit. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Lol, så teit. Lærlingelønna er patetisk. Det er ikke Håper jeg aldri arver eller vinner så mye penger. 7454650[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) 7 mill? 7454661[/snapback] Det jeg tenker er. Hadde han hatt 7 millioner, hadde han neppe sprudla om det på et forum. Det er ganske teit. 7454671[/snapback] Du er ikke så jævla perfekt du heller. Unnskyld for at jeg ikke bryr meg om penger da, jeg bruker kun de pengene i ytterste nødstilfeller, unner meg ikke så veldig luksus, lever et helt normalt liv, hvorfor skal jeg ikke det? Bare pga penger? Tror det er dere som har fått et litt feil syn på livet da ass. Og nei er ikke foreldreløs. Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hadde han hatt 7 millioner, hadde han neppe sprudla om det på et forum. Det er ganske teit. 7454671[/snapback] Kanskje ikke det nei, godt poeng Jeg vil se print screen av nettbanken... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvorfor ikke? 7454680[/snapback] Fordi, jeg mener at det å leve er å ikke ha penger nok til ALT du kunne tenke deg. Jeg hadde ikke hatt noe imot en god årslønn. Men jeg vil ikke ha for mye eller. Jeg lever allerede meget godt på det jeg har, ser ikke noe grunn til at jeg da skal trenge mer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå var det ikke som om han nevnte det helt ut av ingenting. Han ble gnagd på om lønna si, og nevnte grunnen til at han levde fint på den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er mange grunner til å arve penger og det er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du er ikke så jævla perfekt du heller. Unnskyld for at jeg ikke bryr meg om penger da, jeg bruker kun de pengene i ytterste nødstilfeller, unner meg ikke så veldig luksus, lever et helt normalt liv, hvorfor skal jeg ikke det? Bare pga penger? Tror det er dere som har fått et litt feil syn på livet da ass. Og nei er ikke foreldreløs. 7454686[/snapback] Jeg er langt ifra perfekt, jeg vil heller aldri bli det. Jeg vil alltid håpe på å kunne forbedre meg. Men når du stikker, å bare kjøper deg en bil, så kaller du ikke det luksusu ? Nå var det ikke som om han nevnte det helt ut av ingenting. Han ble gnagd på om lønna si, og nevnte grunnen til at han levde fint på den. 7454697[/snapback] Han sier jo han ikke bruker noe av pengene, så hvorfor nevne dem ? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Vet ivertfall at jeg aldri ville takket nei til 7mill. EDIT: Neppe, gidd å vær så sta. Du spør, han svarer. Logikk Endret 8. desember 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men når du stikker, å bare kjøper deg en bil, så kaller du ikke det luksusu ? 7454714[/snapback] Det kommer jo ann på åssen bil da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Han sier jo han ikke bruker noe av pengene, så hvorfor nevne dem ? 7454714[/snapback] Fordi du ganger som en anna elefant og liker å tro du har svaret på alt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du er ikke så jævla perfekt du heller. Unnskyld for at jeg ikke bryr meg om penger da, jeg bruker kun de pengene i ytterste nødstilfeller, unner meg ikke så veldig luksus, lever et helt normalt liv, hvorfor skal jeg ikke det? Bare pga penger? Tror det er dere som har fått et litt feil syn på livet da ass. Og nei er ikke foreldreløs. 7454686[/snapback] Jeg er langt ifra perfekt, jeg vil heller aldri bli det. Jeg vil alltid håpe på å kunne forbedre meg. Men når du stikker, å bare kjøper deg en bil, så kaller du ikke det luksusu ? Nå var det ikke som om han nevnte det helt ut av ingenting. Han ble gnagd på om lønna si, og nevnte grunnen til at han levde fint på den. 7454697[/snapback] Han sier jo han ikke bruker noe av pengene, så hvorfor nevne dem ? 7454714[/snapback] Fordi du sutra om lønna hans? "Nesten så jeg ikke ville ha jobba for pengene en gang". Så kom du innpå yrket hans, og fremtidsplanene. Jeg hadde gjort akkurat det samme. Når man har 7 millioner på konto har man råd til å jobbe med noe man virkelig brenner for, fremfor å prioritere penger. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Vi er nok meget forskjellige når det gjelder penger. Jeg synes det er greit å ikke kunne unne seg alt. Synes jeg setter mer pris på det jeg har på denne måten. Altså, om han har masse penger, så er jo det bare fint det. Så lenge han ikke blir en sånn som tror han er bedre en alle andre fordi han har masse penger. Å at han klarer å sette pris på ting man har. Haha, Loeve. Da må du lese mer. Det er ikke snakk om lønna hans, det er snakk om lærlingelønna. At det er lite er en ting, men værdiskapning kontra lønn er en annen. Endret 8. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du sa nettopp at du aldri ville jobba for så lite penger, og nå whiner du på at han har for mye penger? Javell, greit, ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg