Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ikke du få ny for LENGE siden

8413961[/snapback]

Ringte, og han fyren skifta kanal på det elns, og det er vist "fikset".. Og det er jo forsåvidt det, problemet nå er ikke at pcn mister forbindelse til routeren, men at hver gang noen bruker hjemmetelefonen blir nettet borte, og ikke forbindelsen til routeren.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet selv, har du en slik beige liten boks som det står "line in, DSL, og telefon" på ? Pass på å koble den riktig, hadde koblet den til feil.

Var i allef all det som førte til at jeg mista nettet da hjemtelefonen var i bruk.

Damn, var vel support det.

Men nå over til litt OT, noen som har sett "I'll allways know what you did last summer"?

Lenke til kommentar
Skulle ikke du få ny for LENGE siden

8413961[/snapback]

Ringte, og han fyren skifta kanal på det elns, og det er vist "fikset".. Og det er jo forsåvidt det, problemet nå er ikke at pcn mister forbindelse til routeren, men at hver gang noen bruker hjemmetelefonen blir nettet borte, og ikke forbindelsen til routeren.

8413967[/snapback]

Dere har koblet splitteren før første telefon i huset? For om det ikke er tilfellet er det grunnen til at linja detter ut ;)

Gah, sitter med en ubrukt Linksys WRT54GL med DD_WRT firmware som jeg ikke har behov for. Kjedelig egentlig :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Hadde samme problemet selv, har du en slik beige liten boks som det står "line in, DSL, og telefon" på ? Pass på å koble den riktig, hadde koblet den til feil.

Har ikke det lenger, fyren ba meg ikke bruke den.. Jaja, jeg overlever nok.

Men nå over til litt OT, noen som har sett "I'll allways know what you did last summer"?

No, er den bra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...