Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Facebook skiller seg helt fra Blink og disse fjortisnettverkene. 8412433[/snapback] På hvilken måte ? Hva er så mye bedre med det ? Eller hva er forskjellen ? Hva gjør man ? osv. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, da blir kofferten bare mørkerød.Uah, irriterende D= 8412423[/snapback] Rød er populære tråder. De fader ut om det ikke er nye innlegg og blir klarere om det er. 8412432[/snapback] Var det jeg mente. Tenkte ikke over at det fantes blå og rød. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Var det jeg mente. Tenkte ikke over at det fantes blå og rød. 8412445[/snapback] Skulle vært fargeblind. Da hadde vi skjønt mer. De slipper slike frustarsjoner. Endret 18. april 2007 av Neppe Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kan den gule tingen muligens være topics man selv har postet i? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du ser ingen fordeler med røyking, men du røyker ikke selv heller. Det er avslappende, og godt. Ellers ville jeg ikke gjort det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Wohoo, ferdig med nynorsktentamen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Wohoo, ferdig med nynorsktentamen 8412503[/snapback] Det gikk bra? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du ser ingen fordeler med røyking, men du røyker ikke selv heller. Det er avslappende, og godt. Ellers ville jeg ikke gjort det. 8412487[/snapback] Vi har det avslappende og godt vi som ikke starta med røyken også. Det der er utrolig teite utsagn. Flere hadde gjot det om det bar mer positivt en negativ effekt av røyken. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva betyr den lille gule tingen i hjørnet av kofferten ved siden av teh topic? D= 8412414[/snapback] Beklager dobbeltposting forresten. Men jeg tror jeg vet hva du mener, om du mener den gule firkanter som er ved siden av (til høyre) for kofferten? Trykker du på den kommer du til siste posten i populære tråder. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei jeg tror h*n har rett. Det er poster der du selv har bidratt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du ser ingen fordeler med røyking, men du røyker ikke selv heller. Det er avslappende, og godt. Ellers ville jeg ikke gjort det. 8412487[/snapback] Det går an å se fordeler/ulemper selv om man ikke driver med en spesiell ting selv. Ingen jeg kjenner syntes at røyk var avslappende og godt første gangen de røyket. For å si det på en annen måte; ulempene ved røyking er så mange og tragiske at jeg ville ikke vurdert å begynne å røyke om jeg hadde fått sponset resten av livet med gratis røyk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Wohoo, ferdig med nynorsktentamen 8412503[/snapback] Det gikk bra? 8412511[/snapback] Ja, faktisk. Tok tid å komme ordentlig i gang, men så gikk det fort når jeg fikk starta ordentlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg sitter på skolen .. Vi sitter og spiller CS ... vi har egentlig prosjekt. hihi Endret 18. april 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, ikke den gule firkanten. Den INNI kofferten. Ps. Hun. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Facebook skiller seg helt fra Blink og disse fjortisnettverkene. 8412433[/snapback] På hvilken måte ? Hva er så mye bedre med det ? Eller hva er forskjellen ? Hva gjør man ? osv. 8412441[/snapback] For det første, man har ikke nick men ordentlig navn, dermed skjuler man seg ikke bak et anoymt nick. Facebook er heller ingen sjekkecommunity på lik linje med de andre hvor alder og kjønn blir konstant profilert. I Facebook, har man kun venner man kjenner eller delvis kjenner. Det er ikke snakk om chatting eller flørting, det er mer snakk om å holde kontakt med eksisterende venner, dele fotoalbum osv. Du ser jo helt klart forskjellen på Facebook og de andre tjenestene på hvordan hele oppsettet blir presentert. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Wohoo, ferdig med nynorsktentamen 8412503[/snapback] Det gikk bra? 8412511[/snapback] Ja, faktisk. Tok tid å komme ordentlig i gang, men så gikk det fort når jeg fikk starta ordentlig. 8412531[/snapback] Da krysser vi fingre for en god karrakter. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du ser jo helt klart forskjellen på Facebook og de andre tjenestene på hvordan hele oppsettet blir presentert. 8412540[/snapback] Hmm. Kanskje enn burde sett på det. Jeg er iallefall utrolig imot slike som blink og nettby. Hører hva folk irundt meg sier om det. Eksempel en jente som sjekket opp en gutt, der jenta allerede hadde kjæreste osv. Det er utroskap i mine øyne. Og der jenta blir sjekket opp, men tar ikke avstand. Det er vel også utroskap, om man ikke tar avstand. Hører en del om sånne ting. Jeg blir både trist og sint, og kan ikke skjønne hvorfor mange skal registrere seg der. Jeg laget en tulle bruker kun for å snakke med Julie. Jeg er 87 år og kommer fra Namibia. Slike tjenester synes jeg ikke burde finnes. Det er andre arenaer og diskutere det lille av ikke sex, sjekking og flørte fokuserte ting. Synes også det er rimelig merkelig at man skulle bruke internett til å holde kontakt. Men det med å dele album var en ganske god idè. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Du går studiespesialisering, men får ikke velge? 8412022[/snapback] Vet ikke om du kommer til å se dette da Går Medier og kommuniksajon, det er yrkesfaglig men det er vel den yrkesfaglige studieretningen som er mest studiespesialiserende. Endret 18. april 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Da krysser vi fingre for en god karrakter. 8412545[/snapback] Jess, alt over 3 blir jeg fornøyd med, så det kan da ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Går Medier og kommuniksajon, det er yrkesfaglig men det er vel den yrkesfaglige studieretningen som er mest studiespesialiserende. 8412589[/snapback] Diskutert mange ganger om emdier og kommunikasjon skal gi studiekompetanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg