Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jotakk, jeg skjønte den. Alt skjedde liksom litt for fort på slutten, og litt for usannsynlig, og så blir det litt.. latterlig.. xD

Men jeg skal snart lese novellesamlingen til Poe <3

Søvnløse netter for meg ^^

Han skriver så jævlig skummelt. Og etter det skal jeg faktisk lese meg igjennom Romeo og Juliet.

8411813[/snapback]

Du er glad i bøker hører jeg :D Godt

Lenke til kommentar
Sånn. Ferdig med mattetentamen, faen så enkelt det var,  det var jo ørten ganger vanskeligere på ungdomskolen :dontgetit:(Det er praktisk matte)

8411864[/snapback]

Hadde du forventet noe annet?

8411923[/snapback]

:shrug: Jeg hadde i allefall forventet å kunne velge mellom praktisk og teoretisk matte...

Lenke til kommentar
Sånn. Ferdig med mattetentamen, faen så enkelt det var,  det var jo ørten ganger vanskeligere på ungdomskolen :dontgetit:(Det er praktisk matte)

8411864[/snapback]

Hadde du forventet noe annet?

8411923[/snapback]

:shrug: Jeg hadde i allefall forventet å kunne velge mellom praktisk og teoretisk matte...

8411936[/snapback]

Du går studiespesialisering, men får ikke velge?

Lenke til kommentar
Spiste det for 2 dager siden, men hadde ikke takket nei om jeg hadde fått tilbud om det nå :)

Lunch om 10 min

8412106[/snapback]

Jeg spiste det forrige torsdag, søndag, mandag og idag. Nå tar jeg en Kinapause frem til helgen når Julie kommer :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Faen det var langt til Sande :( Heldigvis var e18 stengt og jeg tok tøff fjellvei. Men teite skodaen har bare kasettspiller og radio. *sukk*

NP: fresh - the immortal

8412130[/snapback]

Sande i Vestfold?

Bør ikke ta mer enn 45 min ca.

Radio er fint noen ganger det da :)

Du får tak i omformer til kasettstasjoner så du kan bruke mp3-spiller ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...