Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Dette er ikke min uke. Har egentlig kjent at jeg har holdt på å bli syk en stund. Men jeg har bare ikke tid. >_<

Neppe: Jeg har prøvd akupunktur allerede. Jeg syntes bare det var ubehagelig, og da hun tok ut nålene gjorde det vondt i flere dager, og det ble ikke bedre. Holder meg til god gammel massasje for å få senene mine til å bli friske, jeg. Og ryggen kan ha en sammenheng med at naboen sin riesenschnauzer dro meg bortover gresset i går kveld :)

Lenke til kommentar

Det verste er at han er vant med katter, og jeg er en av de få som faktisk har noenlunde kontroll på ham. Så sto vi utenfor og snakket med naboen, og jeg sier at "nei, han har vært inne i hele dag, så han er nok litt urolig" og akkurat da jeg sier det, så kommer naboen sin katt bort og DRAR TIL bikkjen med klørne ute, og så løper den, og jeg merket plutselig at armen min nesten ble dradd ut av ledd. Oo

Men han fikk løpt fra seg i hvert fall, da.

Lenke til kommentar

Det var faktisk det minste av bildene jeg redigerte i går. :p

Det skal fremkalles. :)

Atlas er min lille hjertesten. Hatt ham siden han var valp, og han er den av de tre udyrene mine som er mest min. Jeg har trent ham, gått på utstilling med ham og hele pakken. :)

Så har vi jo Chico og Kayzer og. De er i andre farger, though. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...