Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så skriver aviser nogen lunde korret. Joda, tabber er lov i ny og ne, men det finnes grenser.

For det andre så handler aviser om nyheter. Har du noen gang lest nyheter på Itavisen sine sider ?

For det tredje så er de totalt Macintosk fans. De er like teite som vg og kaller mp3 spillere for ipod. Jeg vedder de skriver omtaler om windows produkter lenge før de lanseres, de har jo tross alt bestemt seg for lenge siden uansett.

For det fjerde så er det mer reklame enn artikler.

For det femte er siden blitt så rotete og uoversiktelig at den omtrent er ubrukelig.

Lenke til kommentar
Skal hente meg en gratis romaskin nå :D Hurra for finn!

8411263[/snapback]

Den kommer du nok ikke langt med.

Enda en ting. De har tunnel syn. Om produkter ikke appelerer til dem, så passer det INGEN.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
For det første så skriver aviser nogen lunde korret. Joda, tabber er lov i ny og ne, men det finnes grenser.

For det andre så handler aviser om nyheter. Har du noen gang lest nyheter på Itavisen sine sider ?

For det tredje så er de totalt Macintosk fans. De er like teite som vg og kaller mp3 spillere for ipod. Jeg vedder de skriver omtaler om windows produkter lenge før de lanseres, de har jo tross alt bestemt seg for lenge siden uansett.

For det fjerde så er det mer reklame enn artikler.

For det femte er siden blitt så rotete og uoversiktelig at den omtrent er ubrukelig.

8411262[/snapback]

Jeg er glad jeg har News for nerds, stuff that matters

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...