Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle dere som planlegger å drepe folk på Posten; ikke gjør det. Papsen min jobber der, dere vil ikke ha en sur Fisker.

8409025[/snapback]

Bare å si fra når han er på jobb det så tar vi det en annen da... Vi trenger ikke være vanskelig :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Med mindre det er HAN som sitter på alle breva mine som ikke kom frem :mad:
Lenke til kommentar
neida, får posten 15: 00 og mange dager etter vaneligvis

8409074[/snapback]

Posten har frist til kl. 16. Får du posten etter det kan du sende inn klage.

Dette er kanskje ikke riktig tidspunkt å si at både jeg, søstern og pappa jobber i Posten :!:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle dele med dere en opplevelse fra strømstad i påsken og et bilde av skaden og hvordan den ser ut i dag.

Historien er kort. Dere vet jo hva som skjer i strømstad på skjærtorsdag uansett. Jeg var skikkelig drita. og hælen min ble kjørt over av en volvo 240. En del hud ble rivd bort og hælen ble helt utrolig vond å gå på (merkelig nok :p). Selv så husker jeg ikke en dritt av hvordan det skjedde. Må ha vært blandingen av masse smerte og alkohol som har gjort det slik at jeg ikke husker.

Men har blitt fortalt at jeg hadde stått med ene beinet i døra og et på bakken, så hadde bilen begynt å kjøre men jeg var for full til å skjønne at bilen bevegde seg.

Anyway, her er bilde av hælen min i dag. Den er veldig hoven og såret har en arvvevdannelse i seg. Slik at hvis det ikke slutter å bli større må jeg ta en hudtransplantasjon.

post-65500-1176840465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...