Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Om det er med studiespesialisering, så nei.

Om du går det som her blir kalt "Designe og håndverk" Ler jeg utrolig mye av deg, ettersom de som går der er "dumme". Og jeg overdriver ikke..

8407171[/snapback]

Man trenger da virkelig ikke være dum for å gå yrkesfag, men jeg er enig med deg i at det er lettvindt å sette folk i bås.

8407206[/snapback]

Er også enig at det er mange dumme på yrkesfag, men mange glupe også, som meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHAHAHAHAHAHAHA

8407204[/snapback]

Jeg hever meg over deg.

8407214[/snapback]

How?

Etter 10. så var jeg sabla skole lei, yrkesfag går som en drømm med orgasme.

Har ikke vert på skolen siden før påske btw :wee:

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Jeg går tegning osv fordi jeg vil bli flinkere i det da.

Og det har jeg blitt mens jeg har gått der også :p

8407226[/snapback]

Mener ikke alle da. Men ettersom vi har bare dårlige yrkesfag linjer her så..jah!

Du går på en fancy en sikkert. :D

How?

8407230[/snapback]

På denne måten.

Vært*

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Jeg var max skolelei når jeg starta yrkesfag. Det resulterte i at jeg holdt på å bli hivd ut av klassen min på GK elektro, fordi lærern syns jeg brukte altfor lang tid på å skjønne selv de mest basic tingene om elektro, så han lurte på om jeg kanskje hadde valgt feil linje.

Jeg kasta bort 5 år på den driten, for jeg bare tenkte det var like godt å fullføre hele utdanningen når jeg først var begynt, og jeg hadde mange gode venner der. Men jeg hangla meg såvidt gjennom elektrofagene uten stryk, så noen elektriker ble jeg aldri etterpå.

Så tok farmor opp lån for å sende meg på IT-akademiet siden jeg var så glad i data.

Tok 3 MCP-sertifikater, dro til Oslo for å finne jobb, og møtte veggen fullstendig. Alle arbeidsplasser i IT-bransjen skulle BARE ha folk med arbeidserfaring. No go. Så jeg endte opp å lage pulver og tabletter på Nycomed Pharma istedet. Det har jeg gjort de siste 4 årene. Yay for education :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg var max skolelei når jeg starta yrkesfag. Det resulterte i at jeg holdt på å bli hivd ut av klassen min på GK elektro, fordi lærern syns jeg brukte altfor lang tid på å skjønne selv de mest basic tingene om elektro, så han lurte på om jeg kanskje hadde valgt feil linje.

Jeg kasta bort 5 år på den driten, for jeg bare tenkte det var like godt å fullføre hele utdanningen når jeg først var begynt, og jeg hadde mange gode venner der. Men jeg hangla meg såvidt gjennom elektrofagene uten stryk, så noen elektriker ble jeg aldri etterpå.

Så tok farmor opp lån for å sende meg på IT-akademiet siden jeg var så glad i data.

Tok 3 MCP-sertifikater, dro til Oslo for å finne jobb, og møtte veggen fullstendig. Alle arbeidsplasser i IT-bransjen skulle BARE ha folk med arbeidserfaring. No go. Så jeg endte opp å lage pulver og tabletter på Nycomed Pharma istedet. Det har jeg gjort de siste 4 årene. Yay for education :p

8407256[/snapback]

Oi.... kjiipt, du skulle ha valgt mekanisk da, du er nesten sikra jobb der.

Lenke til kommentar
MOHA jeg kjøpte de opp.

De hadde masse lån så jeg kjøpte 100% av selskapet for 4 pund.

8407313[/snapback]

Må få innstalert det spillet jeg også... Er alt for lenge siden jeg har spilt det nå. Tror ikke jeg har spilt det siden 2002 faktisk

Lenke til kommentar
HorSe, hvor vidt man kan bruke ordet "man" på nynorsk eller ei.

Jeg mente det, hu mente det ikke.

Hu hadde rett :p

8407246[/snapback]

Slikt er kjipt. Irriterende hvordan lærere så ofte har rett.

8407280[/snapback]

Ja, men hu tok feil sist gang hu vedda med en elev.

Da måtte hu ut med tusen kroner :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...