Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joggetur, omg lixm ^_^

8406682[/snapback]

50% av normal lungekapasitet og ingen mulighet til å klare jogging med det første, omg lixm. :p

(Og nei, det er ikke bare latskap, det har vært sykdommer og operasjoner og diverse ting inne i bildet som gjør at jeg ikke har mulighet til det, dessverre.)

Lenke til kommentar
Æsj. Ææææææsj. Her prøver jeg å være flink og skal begynne å trene. Så koster det pokker ta meg 519 kroner i måneden ETTER studentrabatt. Jeg har 2000 å leve for i måneden, jeg har ikke råd til så dyr trening.  :hrm:

Nei, takke meg til treningsvideoer hjemme i stua. *bestille*

8406667[/snapback]

Trene... Slasken blir mentalt skadet bare av ordet... :no:

Tid for mat, snakkes senere tøsepuser :love:

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
Æsj. Ææææææsj. Her prøver jeg å være flink og skal begynne å trene. Så koster det pokker ta meg 519 kroner i måneden ETTER studentrabatt. Jeg har 2000 å leve for i måneden, jeg har ikke råd til så dyr trening.  :hrm:

Nei, takke meg til treningsvideoer hjemme i stua. *bestille*

8406667[/snapback]

Skaff deg noen manualer, tren armene mens du sitter på pcen. Ta noen pushups hver time, situps under keklamepausene, funker fett!

Spille du cs? tren med manualene når du er dau og venter på camperene.

Lenke til kommentar
Hahah! hva hjelper det mot? Får kansje en smule bedere kondis, men du brenner vekk alt fettet og musklene, så du ser ut som en strek.

8406701[/snapback]

man må jo ikke bare jogge da :)

Sittups, pushups osv før man legger seg/når man står opp. (Ikke det at jeg klarer å gjøre det selv...)

Lenke til kommentar
Omgosh, innbrudd her i dag. Stjal PCn min :cry:

8406758[/snapback]

da hadde jeg blitt dritgla, jeg hater denne data'n jeg har nå. skal kjøpe ny. men har ikke spenn nok :hrm: jeg vet det! jeg skal vise meg på cam og lage skrekkfilmer! :cool:

Lenke til kommentar
Skaff deg noen manualer, tren armene mens du sitter på pcen. Ta noen pushups hver time, situps under keklamepausene, funker fett!

Spille du cs? tren med manualene når du er dau og venter på camperene.

8406753[/snapback]

man må jo ikke bare jogge da :)

Sittups, pushups osv før man legger seg/når man står opp. (Ikke det at jeg klarer å gjøre det selv...)

8406756[/snapback]

Jeg driver med pilates hver dag, det funker utrolig bra, jeg blir sterkere i hele kroppen :D Så nå prøver jeg å finne noe annet som er gøy, motiverende, og som jeg kan øke gradvis. Finner nok noe som passer for meg rimelig kjapt. :wee:

Lenke til kommentar
da hadde jeg blitt dritgla, jeg hater denne data'n jeg har nå. skal kjøpe ny. men har ikke spenn nok  :hrm:  jeg vet det! jeg skal vise meg på cam og lage skrekkfilmer! :cool:

8406787[/snapback]

kan jeg stjele den? :innocent:

8406809[/snapback]

okei! *laster ned masse ulovlig dritt på den før du henter den, etter det ringe politiet. så blir du E.I.D, som står for, Egenglig Ikke Dum*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...