Hellemyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er du så sprø så kommer du nok til å trives... Men ikke påstå at vi ikke advarte deg. Er du først fanget av forumets klamme nett så er det et helvete å komme seg ut 8406336[/snapback] Makes sense, kansje derfor jeg pines hver gang jeg bare vurdere å poste noe her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 fint jeg klarer å slutte med WoW når jeg vil, røyker ikke, snuser ikke. og drikker ikke, unntatt cola. så jeg har ikkenoe problemer å få her. hvis ikke jeg trives her, så skal jeg selge meg selv som et WoW account! You're living in denial! :!: Once you're theres no way out! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Pff.. Alle jeg kjenner som kunne regnes som WoW-avhengie før har sluttet å spille Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 brb, skal ha noe mat. trur det hetter stikk i panna eller noe. ånei spytt i panne. nei, jeg gir opp. men kommer straks Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 You're living in denial! :!: Once you're theres no way out! 8406416[/snapback] jeg klarte da fint å slutte med WoW, spilte bare til jeg kom til lvl 2, though... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 HOLD DEG UNNA!Diskusjon.no er mer avhengihetsdannende enn roeyk, snus, alkohol og WoW til sammen. fint jeg klarer å slutte med WoW når jeg vil, røyker ikke, snuser ikke. og drikker ikke, unntatt cola. så jeg har ikkenoe problemer å få her. hvis ikke jeg trives her, så skal jeg selge meg selv som et WoW account! 8406402[/snapback] Haha, tro hva du vil. Men husk at jeg sa at dette er MER avhengihetsdannende enn alt det du nevnte til sammen. Naar du kommer deg inn i diskusjon.no kommer du aldri ut igjen. Faen, naa jeg er lei av at folk spoer meg hvor hoey jeg er hele tiden. Fremmede folk paa gaten stopper meg jo. Det er jaevlig irriterende naar man hoerer "How tall are you?" hver jaevla forbanna dag. Jeg er 6 feet og 5 inches, eller 196 cm om du vil. Det er ikke saa forbanna hoeyt! Helvetes, irriterende amerikanere. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg er flink nå, du ville vært stolt av meg.8406085[/snapback] Fortell. :L Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 WoW er som røyking burde være. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hoi hoi, bazukh-damen, hva er oppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Pff.. Alle jeg kjenner som kunne regnes som WoW-avhengie før har sluttet å spille 8406428[/snapback] Ja, innlegget mitt var ment ironisk Har selv sluttet.. ( Etter ett år ) Litt OT: Ser mange småbarn i en alder av 10-12 som sitter inne å spiller WoW hele dagen. Stakkars små! Det vet jo ikke at de ødelegger for seg selv 0o Endret 17. april 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg tror at hvis jeg hadde begynt aa spille WoW, saa hadde jeg gitt opp etter en time. Et mer kjedelig spill tror jeg ikke finnes! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei! Jeg drister meg til med en melding til deg selvom jeg kanskje ikke kommer inn under din aldersgruppe. Jeg håper at du er en gutt som gjerne vil skaffe deg mye erfaring og vil nyte. Siden jeg er mye eldre, så forventer jeg ikke noe motytelse, men at du bare skal nyte den opplevelsen jeg har lyst til å gi deg. Jeg har truffet flere på din alder som i utgangspunktet ikke vil ha kontakt med eldre. Det jeg gjør er følgende: Vi setter oss i baksetet og jeg kler av deg og begynner og suge og runke pikken din. Fint å oppleve at du nyter. Kanskje jeg kan få kombinere med å massere den og balla med olje. Det gir deg nye og annerledes følelser! Jeg gjør det ømt og forsiktig slik at du kan nyte det! Og holder på til du spruter!Jeg er i Oslo ca en gang pr uke. Jeg fikk den fra mann 55 på gaysir. edit: kanskje litt ekkelt. Endret 17. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ustedalen: Tror det er mange spill som er mer kjedelige. Men ærlig talt fatter jeg ikke hva all the fuzz om wow.. er.. liksom! Folk satt jo inne og spilla data før WoW kom. Ikkesom at det er NARKOTIKA det er snakk om heller. Alt med måte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Litt OT: Ser mange småbarn i en alder av 10-12 som sitter inne å spiller WoW hele dagen. Stakkars små! Det vet jo ikke at de ødelegger for seg selv 0o 8406479[/snapback] Barn i den alderen vet ikke sitt eget beste Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Barn i den alderen vet ikke sitt eget beste 8406520[/snapback] Mmmmm, true that, men derfor har en FORESATTE som bør sette noen klare regler. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fortell. :L 8406459[/snapback] Jeg begynner å bli god i derivasjon, grafer ol Eller, det går bra nå hvert fall. Prøve imorra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Bundy, det var ikke meg Demille: Prøve i morgen? Lykke til Endret 17. april 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei! Jeg drister meg til med en melding til deg selvom jeg kanskje ikke kommer inn under din aldersgruppe. Jeg håper at du er en gutt som gjerne vil skaffe deg mye erfaring og vil nyte. Siden jeg er mye eldre, så forventer jeg ikke noe motytelse, men at du bare skal nyte den opplevelsen jeg har lyst til å gi deg. Jeg har truffet flere på din alder som i utgangspunktet ikke vil ha kontakt med eldre. Det jeg gjør er følgende: Vi setter oss i baksetet og jeg kler av deg og begynner og suge og runke pikken din. Fint å oppleve at du nyter. Kanskje jeg kan få kombinere med å massere den og balla med olje. Det gir deg nye og annerledes følelser! Jeg gjør det ømt og forsiktig slik at du kan nyte det! Og holder på til du spruter!Jeg er i Oslo ca en gang pr uke. Jeg fikk den fra mann 55 på gaysir. edit: kanskje litt ekkelt. 8406518[/snapback] Joa. Nå lurer jeg på hva du svarte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå lurer jeg på hva du svarte 8406550[/snapback] Sikkert: "Send penger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg