Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sånn omtrent, vært medlem en stund. sirslask fikk meg til å sjukke ut sia her nå i helga da han var på lan. men jeg klarte aldri å huske denne sia før nå. så, hallo allesammen!

8406262[/snapback]

Hallo! *vinke til*

Her er det alle vi gærningene holder til...

Løp mens du enda har sjansen :)

8406272[/snapback]

gærninger? faen, jeg trudde jeg kom til noe verre jeg. men greit, jeg blir selv om jeg er den største gærningen her tenker jeg.

Lenke til kommentar
sånn omtrent, vært medlem en stund. sirslask fikk meg til å sjukke ut sia her nå i helga da han var på lan. men jeg klarte aldri å huske denne sia før nå. så, hallo allesammen!

8406262[/snapback]

HOLD DEG UNNA!

Diskusjon.no er mer avhengihetsdannende enn roeyk, snus, alkohol og WoW til sammen.

Lenke til kommentar
gærninger? faen, jeg trudde jeg kom til noe verre jeg. men greit, jeg blir selv om jeg er den største gærningen her tenker jeg.

8406306[/snapback]

Er du så sprø så kommer du nok til å trives... Men ikke påstå at vi ikke advarte deg. Er du først fanget av forumets klamme nett så er det et helvete å komme seg ut :wee:

Lenke til kommentar

8406306[/snapback]

Det sier du nå, før du har møtt Bundy og JoachimR

8406324[/snapback]

Vell, han er ikke normal men Bundy er værre... MYE værre :w00t:

Lenke til kommentar
Er du så sprø så kommer du nok til å trives... Men ikke påstå at vi ikke advarte deg. Er du først fanget av forumets klamme nett så er det et helvete å komme seg ut :wee:

8406336[/snapback]

Hvem trives vel ikke her?

Jeg er ikke så avhengig lenger, sånn btw ^_^

Lenke til kommentar
HOLD DEG UNNA!

Diskusjon.no er mer avhengihetsdannende enn roeyk, snus, alkohol og WoW til sammen.

fint jeg klarer å slutte med WoW når jeg vil, røyker ikke, snuser ikke. og drikker ikke, unntatt cola. så jeg har ikkenoe problemer å få her. hvis ikke jeg trives her, så skal jeg selge meg selv som et WoW account!

8406336[/snapback]

jeg har vert på hundrevis av forumer i årevis, er vant til sånne greier. eneste forskjellen her er at jeg er sammen med bare norske gærninger i steden for svenske og amerikanske oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...