Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er så forbanna lei. Jeg blir å forlate dette forumet på en ubestemt tid. Er på tide med en pause for jeg er forbanna lei dere folks. Rett og slett. Kjenner jeg bare blir mer og mer forbanna når jeg sitter her så jeg forlater dere. Nårtid man returnerer vet jeg ikke. Chiao

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er så forbanna lei. Jeg blir å forlate dette forumet på en ubestemt tid. Er på tide med en pause for jeg er forbanna lei dere folks. Rett og slett. Kjenner jeg bare blir mer og mer forbanna når jeg sitter her så jeg forlater dere. Nårtid man returnerer vet jeg ikke. Chiao

8400260[/snapback]

Vi snakkes om en uke.

Lenke til kommentar

8400260[/snapback]

Ser deg senere i kveld. Snakkes. :)

Lenke til kommentar
Slå ham!

8400210[/snapback]

Nei, jeg har prøvd å snakke ham til fornuft, det får holde.'

åmg, nå lurer han på hvor han kan finne ut hva slags ny musikk som har kommet.

"Det har jo ikke kommet noe bra på lang, lang tid. Last i hvert fall ned noe bra hvis du abslutt må laste ned. Led Zepplin, Pink Floyd, Dire Straits, Thin Lizzy ..."

"Nei, det har jeg ikke sansen for."

DØØØØØ!

Lenke til kommentar
L4r5 : Ironi? Nei,det har vi aldri sett :)

8400244[/snapback]

Æsj ... Tar heller en gutt enn det levende skjellettet der.

8400260[/snapback]

Baibai, snakkes i kveld. :)
Lenke til kommentar
Herre, det er noe alvorlig galt med USA (ready to be flamed for generalizing)

8400256[/snapback]

Jepp, fitteland! Det skjer stadig vekk der borte. Og ikke vil de gjøre det ulovlig for personer å ha våpen i hjemmet heller. Da jeg var der i fjor så jeg reklameplakater hvor det ble reklamert for anti-fingeravtrykk-pistoler.

er det bare jeg som er bifil nok til å ta en gutt enn den greia der?

8400258[/snapback]

Enig, nesten. Altfor tynn.

8400260[/snapback]

Kos deg! Mod på dette forumet høres ut som et helvete.

Lenke til kommentar

8400260[/snapback]

Velkommen etter liksom.

Jeg forlater dere og :cry: Men bare fordi jeg har andre ting å gjøre. VONDT gjør det..

Også har jeg begynt å følge med i skoletimene.. Snufs.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
zomg, ;) syke folk i usa 32 drept :(... huff

8400334[/snapback]

Hva er det nå som har sjedd i statene?

Enda et skolemasakre, sjer ikke det så ofte der at det ikke kommer på forsiden engang om det ikke er mere enn 10 headshots?

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...