Forumforumforum Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 men hva skjer på forumet i dag da?hva syns dere om avataren min? 3 sek med google... hi hi 7453365[/snapback] Samme som meg det Jeg er desperat etter en bra avatar, derfor tok jeg en random til jeg finner ut hva jeg kan/skal bruke. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Den store P:Du står i banken og skal be om lån. Du er på butikken og har akkurat 1 kr for lite. Du skal be noen om en tjeneste. Du skal få deg nye venner. 7453352[/snapback] Jeg står i banken om å få lån, jeg er et rauholl, raner banken, får pangene e trenger Jeg har 1 kr for lite, be ho ta den en plass og gå. Jeg driter i tjenesten og leier inn noen torpedoer til å gjøre jobben for meg Vennene mine er like mye rauholl som meg, no stress espennyh: Min avatar er rå E kan lage en til deg hehe Endret 8. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har levert babyen min til sykehuset for kameraer nå. :| Han må være der til over nyttår, mest sannsynlig.. :/ Åh, jeg savner Bert. (for de som lurer, Bert er speilreflekskameraet mitt, og han er på reperasjon) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg er desperat etter en bra avatar, derfor tok jeg en random til jeg finner ut hva jeg kan/skal bruke. 7453373[/snapback] Finn deg en skummel klovn, sleng deretter på en nisselue på klovnen. Det slår aldri feil EDIT: P, vi tenker skremmende likt Endret 8. desember 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vi får det på forskjellige måter Eplefe. Jeg tror Kari er syk også, hun har vært så ustabil i det siste. Jeg skjønner ikke hva som går av henne. Plutselig så blir hun helt grønn, så går hun i søvne. Det er altså Pc'en min. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 EDIT: P, vi tenker skremmende likt 7453393[/snapback] Hvordan da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den store P, Ismannen, hjelpemeg. Men, antar deres måter kan funke. Men dere får ikke lån av meg her nei ÅNEI DERE NEIDA. NO SIR. *tar på seg rustning* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kan du ikke bare drite å dra Gimpen. Du er bare dust i hodet når du vil ødlegge for alle andre. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) EDIT: P, vi tenker skremmende likt 7453393[/snapback] Hvordan da? 7453400[/snapback] Løsningsforslagene våre til Knuteskas scenarioer, vi er voldelige begge to Den store P, Ismannen, hjelpemeg. Men, antar deres måter kan funke. Men dere får ikke lån av meg her nei ÅNEI DERE NEIDA. NO SIR. *tar på seg rustning* 7453403[/snapback] Jeg skal ikke ha lån, men jeg skal ha alle pengene som lagres i banken din *trekke fram skjærebrenneren* Endret 8. desember 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Iceman, vi raner en bank hva? helst Knut Erik sin, jeg er get away driver! Vi må danne et ranslag! Husk dette er topphemmelig så ikke legg noen av denne informasjonen ut på Internett! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Iceman, vi raner en bank hva? helst Knut Erik sin, jeg er get away driver! Vi må danne et ranslag! Husk dette er topphemmelig så ikke legg noen av denne informasjonen ut på Internett! 7453438[/snapback] Den er grei. Jeg har to airsoft-våpen og et lass med kniver, holder det tror du? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eheeem, jeg har to store forsvarsroboter her med.. med.. med.. SKARPLADDE VÅPEN. BRING IT! *trykke på krise-knappen* *alt blir armert og utgangsdøra forseglet med IRON BARS* Rawr! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hvem er gimpen? hvem snakker du til?det er jo ingen som heter gimpen her.... Hvordan har han ødelagt? 7453426[/snapback] Noen ganger ber jeg gud for en funksjon kalt "Virtuelt knyttneve" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har levert babyen min til sykehuset for kameraer nå. :|Han må være der til over nyttår, mest sannsynlig.. :/ Åh, jeg savner Bert. (for de som lurer, Bert er speilreflekskameraet mitt, og han er på reperasjon) 7453383[/snapback] Jeg vet hvordan du har det... Det gamle kameraet mitt ble overoppheta og låste seg og ville ikke mer. Og reparasjonen kom på 2,500 kr (nesten like mye som kameraet kosta), og det hadde jeg ikke råd til og ingen ville sponse meg, så jeg ble kameraløs. Kjøpte meg speilrefleks én måned etterpå da, men savner fortsatt det lille kompaktkameraet mitt... </3 Så mange fester vi dokumenterte sammen... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Iceman, vi raner en bank hva? helst Knut Erik sin, jeg er get away driver! Vi må danne et ranslag! Husk dette er topphemmelig så ikke legg noen av denne informasjonen ut på Internett! 7453438[/snapback] Den er grei. Jeg har to airsoft-våpen og et lass med kniver, holder det tror du? 7453445[/snapback] AG3, en glock, og en Smith & Wesson's .44. Pluss 1 skuddsikker vest. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ferdig med særemnet Munnen er hakket tørrere en sandpapir, og jeg er så kald på henda at jeg nesten ikke har følelse. Win. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg vært å campet ved Elkjøp siden klokka 8. Så får vi høre at Wii er forsinket, så vi må vente til klokka 4 før vi får hentet den. Men kompisen min har nå betalt for Wii og Zelda Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Så kan jeg kan ordne bil, bare vi to som skal rane denne banken? Da blir det jo mer penger til oss... Slipper å dele med noen andre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Datasmurf: Det går heldigvis på garantien, siden det er Autofokusmotoren som er blitt ødelagt av støsskade, og linsen skal være støtsikker, siden det er ingen ytre skader kan det ikke ha vært et hardt støt, og dermed, går på garantien ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg håper han har mange IP-adresser, gitt. For jeg kan lukte en IP-ban hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg