Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Du burde være tidlig ute.. kom deg ut og søk! ;)

8396963[/snapback]

Har prøvd meg tre steder allerede, og det er egentlig der jeg har lyst til å jobbe. :hm: Har fått tilbud fra to tidligere sommerjobber, men ingen av dem fristet noe særlig for å si det sånn...

8396988[/snapback]

 

Vel, det er ikke alltid du liker jobben(e) du får tilbudt.

Du burde egentlig være heldig som har fått tilbud.

 

Penger er penger.

Dessuten gjelder vel dette bare for sommeren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det er ikke alltid du liker jobben(e) du får tilbudt.

Du burde egentlig være heldig som har fått tilbud.

 

Penger er penger.

Dessuten gjelder vel dette bare for sommeren?

8396996[/snapback]

Jeg vet. Men den ene jobben var tusenfryd, som betaler så lite at det knapt gjør noen forskjell, og den andre jobben innebærer å bli forsøkt slått helseløs eller knivstukket hver gang jeg er på jobb (hjemmehjelp).

 

Skal ta en liten ringerunde til matbutikker og sånn i morgen.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=190758

 

Bevis på at posten suger.

8395009[/snapback]

Posten suger på grunn av dumme menn i dresser som sitter høyt oppe og bestemmer hvordan postbudene skal gjøre ting. Pappa slutta nettopp som distribusjonsleder fordi han fikk helt forjævlige regler å holde seg til. Søstra mi jobber fortsatt som nestleder, men hennes team er et av de få i Oslo som faktisk klarer å holde kravene, og som gjør det bra. Heldigvis!

 

Problemet er at det ikke er noen konkurranse, og lederne har ikke lov til å gi gulrøtter til de ansatte. Tenk så mye bedre det kunne ha blitt hvis postbudene (som sliter ræva av seg for å klare jobben, fordi det har bare vært nedskjæringer de siste årene) hadde fått høre "det teamet som gjør det best i Oslo denne måneden får en gratis middag" eler noe. Jeg skal love deg det hadde fått fart på sakene. Men neida, det er ikke lov. :roll:

 

MEN! EN GLADHISTORIE! Vi fikk et brev for et par dager siden, der alt stod skrevet med runer. Hva gjør jeg? Jeg googler og oversetter, søker i postdatabasen og finner hvem det skal til. Tenk så glad han som får det brevet blir, at det faktisk kom fram! :D

Lenke til kommentar
*rekke opp en hånd*

 

Den kommer og går ;)

 

EDIT:

 

Jeg er vel mer.. Selvkritisk og ikke flink til å ta komplimenter.

Samtidig som jeg klarer å spøke med selv.

8397179[/snapback]

Jeg er en av dem. Men jeg prøver å gjøre noe med det nå, og det blir bedre for hver dag som går.  :yes:

8397191[/snapback]

 

Jeg lurer paa om jeg skal lage en ny traad i Helse hvor jeg rett aa slett forteller hvordan jeg og mange andre har faatt bedre selvtillit med tiden (den var paa baann paa ungdomsskolen, paa topp naa). Jeg tror virkelig mange hadde hatt godt bruk for de tipsene. Det er saa utrolig mye bedre aa ha selvtillit. :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer paa om jeg skal lage en ny traad i Helse hvor jeg rett aa slett forteller hvordan jeg og mange andre har faatt bedre selvtillit med tiden (den var paa baann paa ungdomsskolen, paa topp naa). Jeg tror virkelig mange hadde hatt godt bruk for de tipsene. Det er saa utrolig mye bedre aa ha selvtillit.  :)

8397223[/snapback]

Det kunne kanskje ha vært greit med en tråd der man faktisk kan få tips og hjelp fra noen som har gått gjennom det samme, og der man kan bare prate og få ut ting man tenker på. :)

 

For min del er selvtilliten omtrent 375% bedre i dag enn det var på ungdomsskolen, men er fortsatt ikke helt på topp (som med utrolig mange andre jenter).

 

Jeg ville i hvert fall ha satt pris på en sånn tråd! :)

Lenke til kommentar
Det kunne kanskje ha vært greit med en tråd der man faktisk kan få tips og hjelp fra noen som har gått gjennom det samme, og der man kan bare prate og få ut ting man tenker på. :)

 

For min del er selvtilliten omtrent 375% bedre i dag enn det var på ungdomsskolen, men er fortsatt ikke helt på topp (som med utrolig mange andre jenter).

 

Jeg ville i hvert fall ha satt pris på en sånn tråd! :)

8397252[/snapback]

Da er det avgjort; jeg skriver en slik traad senere i kveld. Rett aa slett for aa gi noen tips, at andre kan gi tips selv og proeve aa faa folk til aa foele seg mer vellykket. :)

 

DemoniZer : Jeg skriver traaden naar jeg kommer hjem fra skolen og trening, altsaa rundt 1-2 om natten hos dere.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...