Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Nei, jeg sier jo høyskole, men skriver høgskole. Bare at når jeg leser høyskole, tenker jeg på en....HØYskole :p

8395939[/snapback]

Det ville isåfall blitt Høy skole. Så da kan du jo si en skole som er høy i forhold til høyde. Eller en skole som er laget av høy, noe som er rimelig merkelig.

 

Eller vi kan ta det teite greia vår å oversette til High School, men det blir jo litt merkelig også.

 

Søker man etter høy skole så får man mye merkelig.

 

Jeg fikk dette.

 

63069_main.jpg

Hun er 160 høy, grønne øyne og blond. Hun går vist i 8. klasse. Hun er fra skoppum og er 13 år. Hun heter Marie Johannessen. Hun elsker å synge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heia SO! :wee:

Det er damn varmt her gitt. Skulle tro jeg bodde i syden.

 

 

HEAIDA! :wee:

8395996[/snapback]

 

Hvor bor du? Jeg hadde frost / dugg på bilen i dag morges :/

10 grader..

 

Vi hadde det på ungdomskolen, men mediefag hos oss har ikke nynorsk hvertfall. Ikke de to første årene i det minste, vet ikke hvordan det blir til neste år.  :ermm:  Håper for guds skyld ikke at vi har det.

8395994[/snapback]

Haha, eg synst verkeleg dykk burde ha det, så kan eg vere sær og skriva på nynorsk utan at eg må handsama for dykk over MSN :wee:

8396001[/snapback]

 

 

Hehe, nå var du faktisk litt søt ;)

 

EDIT:

 

Neppe:

 

Google FTW!

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
DemoniZer: Hadsel. Ganske langt nord faktisk, men.. still.. sola varmer som bare julingen. :D

 

 

Aidskake: Sendte pakken idag. :wee:

8396013[/snapback]

 

Er ikke det en øy utenfor Narvik-distriktet? (Nevnte en stor by slik at andre kan kjenne seg igjen)

 

EDIT:

 

Equerm:

 

Jo, men litt ekstra ;)

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Vi hadde det på ungdomskolen, men mediefag hos oss har ikke nynorsk hvertfall. Ikke de to første årene i det minste, vet ikke hvordan det blir til neste år.  :ermm:  Håper for guds skyld ikke at vi har det.

8395994[/snapback]

Dere skal nok ha det, vi har det hvertfall. 10 timer norsk i uka ;)

 

Edit: Steffy: Mye rips på Skoppum! Fem minutter fra meg.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...