Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.santos.no/index.php?m=profiles&id=07

 

Tøft. Det er en venninne av meg :) Stem på henne ;)

8395835[/snapback]

Litt rund for smaken min, soz.

 

Jeg tok psykologi for å lære om meg selv, ikke for å behandle andre. Uansett var det ikke like engasjerende som jeg hadde håpet, så jeg ble fint nødt til å se andre steder etter løsningen på livets gåte.

8395830[/snapback]

Jeg leser litt psykologi selv, om enn ikke på samme nivå som du gjorde, og jeg har fått litt av det samme inntrykket. Men så er det nå en gang slik at jeg vil heller bli en Derren Brown enn en Dr. Jennifer Melfi.

8395875[/snapback]

Jeg vil helst bare være Derren Brown, framfor å bli neste. Da slipper jeg å lese så jævlig mye. 3 eksamener og 2 oppgaver skal være inne om en måned, og jeg er laaaangt ifra verken motivert eller interessert nok til å få det til. Jeg blir nødt til å prioritere, kanskje droppe den ene oppgaven og redde de andre karakterene.

 

edit: Uansett skrivemåte uttales det vel høyskole? Er det noen som faktisk uttaler g-en? Det høres veldig "Kristiania anno 1840" ut.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Njaa, er vel hovedsaklig kun Høyskolen i Hedmark, og det er den jeg går på. Regner med du fikk med deg at det var snakk om folkehøgskole i første delen :)

8395872[/snapback]

men altså.. Heter det faktisk HØYskole? :wee:

8395878[/snapback]

 

 

Hvis du skal bli teknisk, så staves det HøGskole ifølge dem selv ;) Jeg foretrekker Y istedenfor G av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Vi hadde det på ungdomskolen, men mediefag hos oss har ikke nynorsk hvertfall. Ikke de to første årene i det minste, vet ikke hvordan det blir til neste år.  :ermm:  Håper for guds skyld ikke at vi har det.

8395994[/snapback]

Haha, eg synst verkeleg dykk burde ha det, så kan eg vere sær og skriva på nynorsk utan at eg må handsama for dykk over MSN :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...