Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper hun er av den typen som man kan stole på og som ikke roter seg oppi noe rart mushi. :p

8393421[/snapback]

HAHAHAHAH!

 

Hennes liv, hun er sykt bortskjemt hos fatter, så her er det egentlig naziregime i forhold selv om jeg gir f i hvor hun er. Er hun ikke her kl 5, får hun ikke middag, jeg kjøper ikke inn youghurter og annet dritt fordi hun ikke har lyst på knekkebrød og jeg henter henne ikke under noen omstengigheter hos venninner. Hennes problem hvis hun drar til ei venninne med få bussmuligheter.

 

Men jeg er snill og lager matpakke og kjører henne på skolen hver dag :) Alle reglene mine er egentlig grunnet latskap ^^

Lenke til kommentar
Dotten, jeg elsker deg så jævlig. *klem*

8393440[/snapback]

 

Hvem er det som har lagt ut rykte om at jeg er på jakt etter nye moderatorer?

 

 

Ellers, skal betale regninger nå. Noe som ikke er rent lite deprimerende. Fikk til og med purregebyr fra NRK på kroner 146 kroner fordi de mener jeg betalte lisensen for sent. Gud jeg hater NRK.

 

Jeg burde senke min egen moral litt og bare sagt at jeg har solgt TV'en. Dog ville jeg fått litt problem med å forklare hvorfor jeg fortsatt abonnerer på tv-kanaler...

Lenke til kommentar

Bundy/L4r5: Farmor ringte idag og fortalte om en gutt som hadde drept to kompiser der hun bor. Han hadde vært innlagt på psyk og greier og farmor var virkelig redd. ^^ Han fikk piller av legen sin som han blandet med alkohol. Han ruset seg, men det var ikke sånn vanlig rus, men med piller. Hun as at sånt hadde jeg sikkert lest om på nettet. haha xD Blonde, lille farmor.

Lenke til kommentar
Bundy/L4r5: Farmor ringte idag og fortalte om en gutt som hadde drept to kompiser der hun bor. Han hadde vært innlagt på psyk og greier og farmor var virkelig redd. ^^ Han fikk piller av legen sin som han blandet med alkohol. Han ruset seg, men det var ikke sånn vanlig rus, men med piller. Hun as at sånt hadde jeg sikkert lest om på nettet.  haha xD Blonde, lille farmor.

8393516[/snapback]

Haha, fikk du roa hun ned?

Lenke til kommentar
Haha, fikk du roa hun ned?

8393542[/snapback]

Jeg prøver alltid å grire henne mer opp. Det er underholdende. Jeg sa til henne at han sikkert var ute om 2-3 år. Da begynte hun nesten å skrike i telefonen så jeg overbbeviste henne om at 10-15 års sikring i tillegg var på sin plass. Helt utrolig hvor mye det mennesket klarer å snakke på 5 minutter.

Lenke til kommentar

Pleier bestandig å la være å ta telefonen når farmora mi ringer jeg. Tar jeg først av røret så slipper jeg nemlig ikke unna før jeg har lidi meg gjennom en halvtime med syting om leger som ikke vet hva de gjør og giktproblemer og sykesøstre som ikke greier å treffe blodåra

Lenke til kommentar
Jeg prøver alltid å grire henne mer opp. Det er underholdende. Jeg sa til henne at han sikkert var ute om 2-3 år. Da begynte hun nesten å skrike i telefonen så jeg overbbeviste henne om at 10-15 års sikring i tillegg var på sin plass. Helt utrolig hvor mye det mennesket klarer å snakke på 5 minutter.

8393563[/snapback]

Haha, ja har en gammel kjerring i familien som alltid prater masse, uten å virkelig høre på det jeg sier. Bare snakker for å snakke. Jeg klarer bare å si "ja.. må du skjønne! ja e du hælvett!" osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...