Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis du skal holde deg unna alt som er morsomt fordi det er en ørliten sjanse for at du blir "avhengig" (i mangel på et mer passende ord) av det vil du få et kjedelig liv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Aa faa warn paa det forumet, er som aa faa en bot for jaywalking. Det nytter ikke aa kjempe i mot det, en revurdering av warn som faktisk ender opp med fjerning av den aktuelle advarselen skjer vel sjeldent. Samtidig som tids og ressursbruken du bruker for aa faa en revurdering opp er uanstendig. Samme med en bot for jaywalking, du vet at ressursene det tar aa kjempe imot systemet gjor at det ikke vil lonne seg i det hele tatt. Er bare aa betale boten, eller i dette tilfellet, ta advarselen og gaa. Sinte brev hjelper ikke i forbindelse med politi-byer eller dette forumet. Andre private selskaper tar stort sett hensyn til sine brukere, og tar vare paa de "gode kundene/brukerne/klientene". Hvis et flyselskap behandler meg daarlig, kan ejg ringe en hofflig kontakt, eller skrive et hofflig, dog sint, brev og faa orden paa tingene igjen. Slike ting nytter ikke i forbindelse med diskusjon.no. Ikke er de eiet av Orkla lenger heller. Jeg synes det burde innfores et bonussystem for trofaste brukere. Et forum uten brukere er intet forum - og brukerne maa derfor tas vare paa. For meg ser det ut som om dette forumet delvis forfaller - det er mer spam og "tull og toys" enn tidligere. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvor lenge blir du bannet tror du? Vi klarer ikke oss lenge uten deg, Bundy o' store øverste tøser 8392257[/snapback] k Enig, greit nok å stenge tråden men ikke noen grunn til ban av Bundy 8392356[/snapback] Slutt å motsi deg selv (( Tok akkurat en time sånn cirka det.(hente 2 dvder) jeg må lage en ny tråd i ot baren alsp. Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Slutt å motsi deg selv (( 8392782[/snapback] Hva? JEg vil da ikke at du skal bli bannet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 SO er ikke et sted for å diskutere moderering. Vi har tilbakemeldingskategorien for det. Og hvorfor vi vil ha det der og ikke her? Rett og slett fordi det blir umulig for moderatorer og administratorer å få oversikt over tilbakemeldinger som måtte komme om man finner de spredt rundt på hele forumet. Spesielt om man befinner seg på side 4415 i en tråd. Diskuter nå hverdagens saker og ikke om man blir bannet eller ikke og ikke klaging på at man får warn. SO skal ikke kapres av en modereringsdiskusjon, enkelt og greit Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva? JEg vil da ikke at du skal bli bannet 8392810[/snapback] Det gjør du vel, du er så kynisk og kald! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Rett og slett fordi det blir umulig for moderatorer og administratorer å få oversikt over tilbakemeldinger som måtte komme om man finner de spredt rundt på hele forumet. Spesielt om man befinner seg på side 4415 i en tråd. 8392868[/snapback] Prøver du å si at dere ikke leser abslolutt alle postene på forumet? Dette er uhørt, for svingende! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det gjør du vel, du er så kynisk og kald! 8392872[/snapback] Nei, jeg er egenlig en søt og godhjertet liten nerd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei, jeg er egenlig en søt og godhjertet liten nerd 8392926[/snapback] Som er min for tre kroner og en brukt tyggis Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dere, prøv dette spillet: http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ Dere som har spilt Warcraft III har sikkert spilt det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Som er min for tre kroner og en brukt tyggis 8392938[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Rett og slett fordi det blir umulig for moderatorer og administratorer å få oversikt over tilbakemeldinger som måtte komme om man finner de spredt rundt på hele forumet. Spesielt om man befinner seg på side 4415 i en tråd. 8392868[/snapback] Prøver du å si at dere ikke leser abslolutt alle postene på forumet? Dette er uhørt, for svingende! 8392922[/snapback] Er nesten som om jeg vurderer å flytte hele SO til tilbakemeldingskategorien, ettersom det de siste dagene enten har vært spam og meningsløs "tøsing" eller diskusjon rundt moderering. Finner jo flere tilbakemeldinger her enn i hele tilbakemeldingskategorien. Dog ville det medført at enkelte ila et par dager ville fått et ekstra par tusen innlegg i PC, noe jeg ikke tror noens ego har godt av. Jeg har enda ikke kommet over de 4k jeg fikk etter justeringen og jeg bryr meg filla om telleren. Det bør være litt mening bak det man poster. Tror noen tar Siste ordet litt vel bokstavelig. Eller så er det bare meg som begynner å bli gammal og nostalgisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dotten: Da hadde vi blitt gale av egoet vårt. Og trodd vi var viktige = spamma mer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Er nesten som om jeg vurderer å flytte hele SO til tilbakemeldingskategorien, ettersom det de siste dagene enten har vært spam og meningsløs "tøsing" eller diskusjon rundt moderering. 8393009[/snapback] Jeg synes nå at SO har opplevd en kraftig kvalitetsøkning de siste to dagene. Tøsingen er jo borte, og de har faktisk vært noen ordentlige diskusjoner. Endret 15. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg synes nå at SO har opplevd et kraftig kvalitetsøkning de siste to dagene. Tøsingen er jo borte, og de har faktisk vært noen ordentlige diskusjoner. 8393066[/snapback] Det har det. Ikke at det nødvendigvis er en god ting for meg, lars og sirslask. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg synes nå at SO har opplevd en kraftig kvalitetsøkning de siste to dagene. Tøsingen er jo borte, og de har faktisk vært noen ordentlige diskusjoner. 8393066[/snapback] Får håpe det stemmer. Kommer bare innom når rapportene renner inn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har heller ikke inntrykk av at SO har vært noe verre enn vanlig i det siste. Men det skulle jeg vel kanskje også sagt i tilbakemeldings-delen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Får håpe det stemmer. Kommer bare innom når rapportene renner inn 8393098[/snapback] Hvorfor skulle det komme noen rapportert her i fra? Vi har jo oppført oss. *fnising i bakgrunnen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvorfor skulle det komme noen rapportert her i fra? Vi har jo oppført oss. *fnising i bakgrunnen* 8393106[/snapback] Ljug så du tror det selv i det minste da! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg