Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Så folk (som meg) som lar katta si få gå ute er ikke glad i dem? Katta mi er selvfølgelig kastrert.

8391238[/snapback]

 

Jeg personlig tror du er glad i katten din, men kan du skjønne at noen synes de er irriterende?

8391259[/snapback]

Jo seff. Men å drepe de synes jeg er å ta i litt, spessielt om man ser at det er en huskatt. Er også enig at alle som lar katten sin gå ut bør kastrere den.

 

Jeg har blitt irritert på andre katter som går rundt på gården min og lager bråk. De har jeg bare skremt bort ved å løpe etter de med en kost å slå hardt etter dem (uten å skade dem eller treffe dem selvfølgelig).

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan få kjøpe min, da jeg oppgrader til en litt større som passer mine behov. Den er lite brukt (bare brukt en gang når naboen skulle "låne" drillen min) og kommer med 4000 kuler.

8391282[/snapback]

Vil ha! Men jeg må nesten spørre hybeleieren om den kan stå i hjørnet av hagen. Er redd han vil si nei.
Lenke til kommentar
Tåpelig å kalle deg blasfemisk, da. :hmm:

8391302[/snapback]

Jeg liker da AAALDRI å provosere vel :whistle:

8391310[/snapback]

Men du gjorde jo ikke narr av noen religion, ergo var det faktisk ikke blasfemi?

Lenke til kommentar
Det fikk ikke jeg med meg... xD

8391286[/snapback]

Jeg var visstnok "blasfemisk" da :roll:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8390429

8391291[/snapback]

Herregud da.. (haha morsomt ordvalg av meg jo) Er JoachimR seriøs? Sånne som han irriterer jeg meg grønn over. Skulle ønske det fantes en innretning som kunne stabe folk i fjeset over internett noen ganger (Tatt fra bash.org ja :p)

Lenke til kommentar

Vi hadde akvarium hjemme. Fylte det med masse søte små fisker av diverse slag. Så fikk mamma den "lure" ideen å kjøpe noen sånne kjempefine større fisker med slør og alt mulig. Putta dem oppi.

 

Dagen etter var alle småfiskene forsvunnet, og de store svømte rundt glade og fornøyde. Survival of the fittest.

Lenke til kommentar
Vi hadde akvarium hjemme. Fylte det med masse søte små fisker av diverse slag. Så fikk mamma den "lure" ideen å kjøpe noen sånne kjempefine større fisker med slør og alt mulig. Putta dem oppi.

 

Dagen etter var alle småfiskene forsvunnet, og de store svømte rundt glade og fornøyde. Survival of the fittest.

8391438[/snapback]

Ja, mange som spiser på slørene til hverandre osv. Kampfisk jager og spiser på hverandre.

 

 

Hmm, litt rart jeg kan så mye om det her(har ikke akvarie lengre), skommelt. :O

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...