Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nstin: Jeg har ikke tenkt å gjøre det, men jeg har lyst. Tviler på at noen er veldige glade i dem uansett, da hadde de vært innekatter, eller i det minste kastrert. Har kastet isvann etter dem når de har vært her før, men det frister snart å finne en mer permanent løsning.

8391128[/snapback]

Du kan prøve dette: http://www.fk.no/trade/productview/416148/922/

Skal visst funke bra for å holde dem unna

Eventuelt kan du prøve denne med infrarødt kamera og gjenkjenning ala "ailen"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dillonaerom134db.jpg
Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Nstin: Jeg har ikke tenkt å gjøre det, men jeg har lyst. Tviler på at noen er veldige glade i dem uansett, da hadde de vært innekatter, eller i det minste kastrert. Har kastet isvann etter dem når de har vært her før, men det frister snart å finne en mer permanent løsning.

8391128[/snapback]

Så folk (som meg) som lar katta si få gå ute er ikke glad i dem? Katta mi er selvfølgelig kastrert.

Lenke til kommentar
Du kan prøve dette: http://www.fk.no/trade/productview/416148/922/

Skal visst funke bra for å holde dem unna

Eventuelt kan du prøve denne med infrarødt kamera og gjenkjenning ala "ailen"

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dillonaerom134db.jpg

8391188[/snapback]

Wohoo! Hvor kan jeg kjøpe alternativ 2? Hvis jeg bytter ut ammunisjonen med noe som ikke er dødelig for mennesker, burde det jo nesten være lov...

Demille: Ja, stakkars JoachimR har blitt utsatt for dårlig påvirkning, og ville ikke være med på å latterliggjøre religion. :(

Nstin: Kastrert er nøkkelordet. Da slipper jeg voldtekter og slåsskamper og markeringsspiss utenfor vinduet mitt. Folk som lar hannkatter gå ukastrerte utendørs ber jo nærmest om at de skal slåss og bli skadet.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

8391128[/snapback]

Så folk (som meg) som lar katta si få gå ute er ikke glad i dem? Katta mi er selvfølgelig kastrert.

8391238[/snapback]

Katter er oppskrytt

Lenke til kommentar
Wohoo! Hvor kan jeg kjøpe alternativ 2? Hvis jeg bytter ut ammunisjonen med noe som ikke er dødelig for mennesker, burde det jo nesten være lov...

8391253[/snapback]

Du kan få kjøpe min, da jeg oppgrader til en litt større som passer mine behov. Den er lite brukt (bare brukt en gang når naboen skulle "låne" drillen min) og kommer med 4000 kuler.

Lenke til kommentar
Ånei, har jeg gått glipp av en diskusjon om religion? :ohmy:

Noes!

8391230[/snapback]

Den startet da jeg erklærte b-real som den eneste sanne gud :wee:

8391241[/snapback]

Det fikk ikke jeg med meg... xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive