Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Religion eksisterer, men det er basert på løgner og er derfor verdiløst.

8390948[/snapback]

Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres?

8390975[/snapback]

Respekten? Hvis jeg sier at det finnes en rosa elefant som kan fly, og du benekter dette, er det da respektløst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en liten påminnelse fra bibelen:

(ordspråkene 10, 10 linje 3)

den som snakker tåpelig, faller.

 

Tror det gjelder de fleste religiøse :wee:

8390996[/snapback]

Jeg er nok like mye imot kristendom som de fleste her, men noen av argumentene i denne tråden har vært så svake at jeg vurderte å bli kristen. Det er en ting som er sikkert ihvertfall, og det er at verken de kristne eller ateistene har mangel på idioter på sin side.

Lenke til kommentar

Religion eksisterer, men det er basert på løgner og er derfor verdiløst.

8390948[/snapback]

Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres?

8390975[/snapback]

Respekten? Hvis jeg sier at det finnes en rosa elefant som kan fly, og du benekter dette, er det da respektløst?

8391000[/snapback]

Neida, men hvis jeg sier "Du er en løgner og troen din er fullstendi verdiløs." har jeg vel ikke særlig mye respekt for din tro og dine tanker?

Lenke til kommentar
Kan man bli dømt for å utføre religiøse ritualer?

8391021[/snapback]

Hvis disse ritualene skader, dreper, plager eller krenker noen, kan man vel dømmes for det? Var jo noen baptister i USA som ble dømt for drap i fjor da de drev med demonutdrivelse av en liten gutt, som endte med at gutten døde.

Lenke til kommentar
Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke.

8391047[/snapback]

Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg?
Lenke til kommentar
Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg?

8391062[/snapback]

 

Vet ikke hvordan det er med katter, men har du jegerprøve og en hund lusker rundt og det er båndtvang så kan den skytes. Hadde en kamerat som tok noen hunder under slike forhold og det var på lensmannens oppfordring.

Lenke til kommentar
Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke.

8391047[/snapback]

Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg?

8391062[/snapback]

Hadde noen drept katta mi av den grunn. Da hadde jeg personlig drept den personen.

Lenke til kommentar
Gjør det? Hvor da? Ikke i dette landet ihvertfall.

8391097[/snapback]

Ikke? Nei, det fungerer kanskje ikke så bra, men du får i hvert fall fjeset ditt på forsiden av dagbladet. Det er da noe. :p

 

Nstin: Jeg har ikke tenkt å gjøre det, men jeg har lyst. Tviler på at noen er veldige glade i dem uansett, da hadde de vært innekatter, eller i det minste kastrert. Har kastet isvann etter dem når de har vært her før, men det frister snart å finne en mer permanent løsning.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...