Ustedalen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Religion eksisterer, men det er basert på løgner og er derfor verdiløst. 8390948[/snapback] Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres? 8390975[/snapback] Respekten? Hvis jeg sier at det finnes en rosa elefant som kan fly, og du benekter dette, er det da respektløst? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her er en liten påminnelse fra bibelen:(ordspråkene 10, 10 linje 3) den som snakker tåpelig, faller. Tror det gjelder de fleste religiøse 8390996[/snapback] Den gjelder ganske mange, ikke bare religiøse nødvendigvis.... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her er en liten påminnelse fra bibelen:(ordspråkene 10, 10 linje 3) den som snakker tåpelig, faller. Tror det gjelder de fleste religiøse 8390996[/snapback] Og alle som ikke finner noe positivt å si om religion Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 La oss holde oss til smalltalk nå da Politikk og religion blir med en gang til bigtalk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Religion. Pføy. Nymotens greier Takke meg til å tilbe gamle, norrøne guder, selv om det blir litt lite ofring Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Religion. Pføy.Nymotens greier Takke meg til å tilbe gamle, norrøne guder, selv om det blir litt lite ofring 8391007[/snapback] Husk at du blir begravd med skipet ditt og noen treller. Det er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her er en liten påminnelse fra bibelen:(ordspråkene 10, 10 linje 3) den som snakker tåpelig, faller. Tror det gjelder de fleste religiøse 8390996[/snapback] Jeg er nok like mye imot kristendom som de fleste her, men noen av argumentene i denne tråden har vært så svake at jeg vurderte å bli kristen. Det er en ting som er sikkert ihvertfall, og det er at verken de kristne eller ateistene har mangel på idioter på sin side. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Religion eksisterer, men det er basert på løgner og er derfor verdiløst. 8390948[/snapback] Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres? 8390975[/snapback] Respekten? Hvis jeg sier at det finnes en rosa elefant som kan fly, og du benekter dette, er det da respektløst? 8391000[/snapback] Neida, men hvis jeg sier "Du er en løgner og troen din er fullstendi verdiløs." har jeg vel ikke særlig mye respekt for din tro og dine tanker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja jøss, gjerne en hest og ei frille også. Samt gullskatter osv. *kos* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "O, Odin, til deg ofrer jeg disse tre hannkattene som bråker så jævlig innimellom og tisser på trappen." Kan man bli dømt for å utføre religiøse ritualer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Bre skylde på at det er sin religion. Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan man bli dømt for å utføre religiøse ritualer? 8391021[/snapback] Hvis disse ritualene skader, dreper, plager eller krenker noen, kan man vel dømmes for det? Var jo noen baptister i USA som ble dømt for drap i fjor da de drev med demonutdrivelse av en liten gutt, som endte med at gutten døde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "O, Odin, til deg ofrer jeg disse tre hannkattene som bråker så jævlig innimellom og tisser på trappen." Kan man bli dømt for å utføre religiøse ritualer? 8391021[/snapback] Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke. 8391047[/snapback] Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg? 8391062[/snapback] Ingen som finner ut om du legger den under hjulet på bilen, er det vel? Bare mekk kattefelle også brenner du et par ganger over den. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg? 8391062[/snapback] Vet ikke hvordan det er med katter, men har du jegerprøve og en hund lusker rundt og det er båndtvang så kan den skytes. Hadde en kamerat som tok noen hunder under slike forhold og det var på lensmannens oppfordring. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke. 8391047[/snapback] Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit... 8391062[/snapback] Gjør det? Hvor da? Ikke i dette landet ihvertfall. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man kan bli dømt for å bryte loven, det har ikke så mye å si om det var religiøst eller ikke. 8391047[/snapback] Men jeg kan skrike veldig, veldig høyt om diskriminering? Det pleier jo å fungere greit.... Er det forresten forbudt å avlive katter uten "ID" dersom de er på din eiendom og plager deg? 8391062[/snapback] Hadde noen drept katta mi av den grunn. Da hadde jeg personlig drept den personen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Gjør det? Hvor da? Ikke i dette landet ihvertfall. 8391097[/snapback] Ikke? Nei, det fungerer kanskje ikke så bra, men du får i hvert fall fjeset ditt på forsiden av dagbladet. Det er da noe. Nstin: Jeg har ikke tenkt å gjøre det, men jeg har lyst. Tviler på at noen er veldige glade i dem uansett, da hadde de vært innekatter, eller i det minste kastrert. Har kastet isvann etter dem når de har vært her før, men det frister snart å finne en mer permanent løsning. Endret 15. april 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Yay. Er på besök hos en kompis..nå skal vi hente pizza og se "layer cake". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg