Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er velkommen til aa joine en sekt, jeg holder meg unna - og lever mitt liv med alkohol og sex. :p

8390866[/snapback]

Så du drive med hor (og dermed bryte et bud), men ingen kan bruke bibelen til å spøke med andre?

8390870[/snapback]

Kanskje han er gift? :b

 

Men alkohol er det da ingenting galt med; Jesus drakk det jo stadig vekk.

Lenke til kommentar
Hvis tilgivelse er så viktig: Hvorfor blir kristne så sinte om man gjør narr av religionen deres da? De kan jo bare tilgi og gå videre

8390840[/snapback]

Hva om noen gjorde narr av noe som opptar hele deg og ditt liv, f.eks. guttungen? Guttungen som er det aller viktigste i livet ditt? Er det lett for deg å bare tilgi det og gå videre med det?

Lenke til kommentar
Hva om noen gjorde narr av noe som opptar hele deg og ditt liv, f.eks. guttungen? Guttungen som er det aller viktigste i livet ditt? Er det lett for deg å bare tilgi det og gå videre med det?

8390906[/snapback]

Nei... men jeg påstår heller ikke at tilgivelse er det viktigste her i livet

Lenke til kommentar
Hva om noen gjorde narr av noe som opptar hele deg og ditt liv, f.eks. guttungen? Guttungen som er det aller viktigste i livet ditt? Er det lett for deg å bare tilgi det og gå videre med det?

8390906[/snapback]

Nei... men jeg påstår heller ikke at tilgivelse er det viktigste her i livet

8390918[/snapback]

Nei, men da kan du jo tenke på hvor vanskelig det kan være for enkelte kristne når noen gjør narr av noe både dem selv og mange generasjoner før dem har holdt hellig og verdsatt høyest av alt.

 

Og Skarstad, ikke påstå at religion ikke eksisterer, værsåværsåværsåsnill!

Lenke til kommentar
Og Skarstad, ikke påstå at religion ikke eksisterer, værsåværsåværsåsnill!

8390932[/snapback]

Bevis noe annet?

8390945[/snapback]

Religion eksisterer. Jeg har da selv møtt både kristne, muslimer, hinduister, buddhister, sikher og Jehovas vitner.

 

At gud eksisterer er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Og Skarstad, ikke påstå at religion ikke eksisterer, værsåværsåværsåsnill!

8390932[/snapback]

Religion eksisterer, men det er basert på løgner og er derfor verdiløst.

8390948[/snapback]

Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres?

Lenke til kommentar
For meg virker det som om alle mennesker som faktisk har litt i hode ikke er religiøse.

8390959[/snapback]

Haha, ja egentlig. De jeg veit som personelig som er kristen er blåst i huet.

Går med kors rundt halsen og likevel er like fucka som meg. Som om gud hjelper dem.

Hvis noen type gud finnes så måtte jeg dø av nyresvikt.

Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres?

8390975[/snapback]

Har psykologer lov til å foreslå religion som hjelpemiddel?/noe å støtte seg på

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hvor ble det av respekten? Har du til gode å møte hyggelige, religiøse mennesker som ikke prakker på deg religionen deres?

8390975[/snapback]

Neida, jeg kjenner noen kristne som er riktig så hyggelige, men det betyr ikke at jeg respekterer troen deres.

 

 

 

Dette sier vel litt om hvor mye kristne respekterer vitenskapen, som har gitt oss så utrolig mye bra:

 

"More than a century and a half after British naturalist Charles Darwin published The Origin of Species, which suggested that life evolved over millions of years from one-cell organisms, quite a few people agree with Henard, pollsters say.

 

When the Gallup Poll asked people about their views on the subject last March, 47 percent of Americans polled said that God created humans pretty much in their present form some time in the last 10,000 years. That belief was strongest among those with less education, regular churchgoers, people 65 and older, and Republicans."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...