Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hores ut som det gamle testamentet. Kristne legger gjerne mer vekt paa det nye.

8390697[/snapback]

Greit å være kristen når man selv bestemmer hvilke av Guds ord man skal høre på.

8390722[/snapback]

Det fine med kristendommen er at man kan gjøre hva man vil bare man angrer før man dør så er man reddet ;)

Lenke til kommentar
"legge mer vekt paa" betyr ikke aa ignorere det andre.

8390728[/snapback]

Nåja, de fleste ignorerer det bare. Jeg ser i hvert fall ikke mange kristne som slakter ned homofile i hopetall.

8390739[/snapback]

Jeg vet om noen som har panikk fordi sonnen deres er gay, og har kjopt tonn av boker med titler som "how to cure a gay" etc......... Ja, det er litt vilt..

Lenke til kommentar
Jeg vet om noen som har panikk fordi sonnen deres er gay, og har kjopt tonn av boker med titler som "how to cure a gay" etc......... Ja, det er litt vilt..

8390789[/snapback]

Jeg håper ikke han har hatt sex med en annen mann, for da er foreldrene, som gode kristne, forpliktet til å drepe ham.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg vet om noen som har panikk fordi sonnen deres er gay, og har kjopt tonn av boker med titler som "how to cure a gay" etc......... Ja, det er litt vilt..

8390789[/snapback]

Jeg håper ikke han har hatt sex med en annen mann, for da er foreldrene, som gode kristne, forpliktet til å drepe ham.

8390811[/snapback]

Det kunne han antagelig ha godt av, jerg kan ikke fordra ham. Men kristendommen utvikler seg, og det er ikke akkurat "hensiktsmessig" aa gjore det... Og det er heller ikke noe man skal gjore som en god kristen. Tilgivelse derimot, er viktig i dagens kristendom. De som leser Bibelen saa bokstavlig som du indikerer, tilhorer som hovedregel sekteriske grupper.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...