L4r5 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 I norge kan man opprette sin egen religion. Hvem blir med på å starte "b-life, b-real" religionen 8390512[/snapback] Vi skal ha b-real som en levende inkarnasjon av Gud! Hans ord er lov! All hail the almighty b-real.. Sign me up! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jøssesnavn, jeg har boller! Deilige ferske boller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jo, alle har da lov til å gjøre narr av kristendommen. 8390493[/snapback] Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er med på det. 8390520[/snapback] De som ikke er med må dra til Jarmo (Djevelen) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. 8390534[/snapback] Men jeg kan fortsatt ikke se noen som har gjort narr av noen som helst religion her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 haha :!: blir alltid festlige samtaler når JoachimR er her. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er med på det. 8390520[/snapback] Bundy er med på alt Vi skal ha b-real som en levende inkarnasjon av Gud! Hans ord er lov! All hail the almighty b-real.. Sign me up! 8390525[/snapback] Viss b-real sier vi skal permbanne oss selv, gjør vi det og! Alt for b-real! *Smiske* Du står på listen L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. 8390534[/snapback] Breal er den eneste ekte religionen(det sier alle religioner da) De som ikke er med må dra til Jarmo (Djevelen) 8390540[/snapback] Ånei! Alt annet enn han! Neida, jeg elsker deg jarmo. mrbjoern: jeg er vertfall med på NOE Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det er ikke religionsfrihet, men blasfemi i forhold til de ti bud og det kristne budskapet de ti bud inneholder. 8390462[/snapback] Blasfemiparagrafen er en gammel tullelov som kun eksisterer i dag for å hindre at alle religiøse blir fremstilt som ignorante idioter. Heldigvis er det noen partier som jobber med å fjerne den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jo, alle har da lov til å gjøre narr av kristendommen. 8390493[/snapback] Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. 8390534[/snapback] En utdatert lov som vil forsvinne med statskirken. Den hemmer for øvrig §100 av grunnloven, som selvfølgelig er viktigere. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Bundy gjør du ingenting annet enn å sitte i SO heeeeele dagen? Jeez.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Bundy gjør du ingenting annet enn å sitte i SO heeeeele dagen? Jeez.. 8390563[/snapback] Ikke så mye annet nei. Jeez.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. 8390534[/snapback] Men jeg kan fortsatt ikke se noen som har gjort narr av noen som helst religion her 8390542[/snapback] Aa gjore om et av de ti budene for moro, vil jeg si gjor narr av kristendommen. § 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Ikke så mye annet nei. Jeez.. 8390565[/snapback] Du spiser beef jerky, wanker og røyker også Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Det er ikke religionsfrihet, men blasfemi i forhold til de ti bud og det kristne budskapet de ti bud inneholder. 8390462[/snapback] Blasfemiparagrafen er en gammel tullelov som kun eksisterer i dag for å hindre at alle religiøse blir fremstilt som ignorante idioter. Heldigvis er det noen partier som jobber med å fjerne den. 8390558[/snapback] Please, ikke fjern den loven. Da kan jo noen finne på å plage oss b-real'ere! På en annen side, det med Jarmo var ikke så dumt. De som ikke tror på b-real, eller som gjør narr av han, må reise en tur til Jarmo Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jo, alle har da lov til å gjøre narr av kristendommen. 8390493[/snapback] Straffelovens paragraf 142 - eller den saakalte blasfemiparagrafen forbyr det rimelig klart. Ikke bare mot kristendommen, men ogsaa andre religioner. 8390534[/snapback] Så det er staffbart for meg når jeg sier at gud er teit? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Du spiser beef jerky, wanker og røyker også 8390576[/snapback] Jeg røyker ikke lengre, men uansett så beveger jeg jo meg utenfor forumet også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Aa gjore om et av de ti budene for moro, vil jeg si gjor narr av kristendommen. § 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder. 8390571[/snapback] Her bommer du. Å gjøre om på et av de ti budene til f eks "Du skal ha kjipe meninger om abort", "Du skal elske ditt medmenneske så lenge det ikke er snakk om homser", for å fremheve de mange kjipe holdningene til en stor del av kristne ville vært i strid, dette handler om å bruke bibelen som en referanse for en spøk som ikke gjør narr av kristendom, men noe annet (SO-lamers dyrking av b-real). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Aa gjore om et av de ti budene for moro, vil jeg si gjor narr av kristendommen. § 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder. 8390571[/snapback] Vet du hva? Det er faktisk verd 6 måneder i spjelet! Men for ordens skyld: Jeg mener det motsatte av deg... Jeg viser ikke ringakt eller forhåner/krenker noe som helst. Jeg gjorde tvert i mot narr av forumets oppbygning, der en moderator ord er lov. Bibelen er forresten bare fiksjon i mine øyne edit: Takk steffy. Du sa det så mye bedre enn meg Endret 15. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Så det er staffbart for meg når jeg sier at gud er teit? 8390583[/snapback] Hvis du klarer aa argumentere for det er det greit, men slike uttalelser klarer vi oss bedre uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg