Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er noe med min familie... Du skjønner jeg begynte å ikke vokse ordentlig før jeg var 13,5 år gammel... Jeg kommer til å ikke bli mer høy en 1.75... Jaja, blir gjennomsnittelig hør i hjemlandet mitt...

8390024[/snapback]

Alle de beste folkene i verden er under 175. Meg, LarsP, Napoleon, Avril Lavigne.

8390098[/snapback]

 

Jess!! Jeg er vel egnetlig 1.74 :D

Lenke til kommentar

Jippi! Jaja, jeg vokser fram til jeg er 18 år så jeg har litt tid på meg til å bli passe høy... Jeg tror ikke at jeg kan ta hormoner da...

 

Engelsklæreren min er 1.45, og en jente i åttende er 1.30, så det er unormalt...

 

Hvor høy var Hitler?

 

Forresten:

Gidder noen å forklare totalrefleksjon til meg, kort og lettfattelig... Må lese 5 ganger for å forstå nami-boka...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg sluttet å vokse da jeg var 11-12 (og da hadde mamma prøvd i tre år å få legene til å forstå at hormonene mine ikke var i orden, og at de måtte gjøre noe med det), så høyden min stoppet på 1.52.

 

På busser, fly, i bil o.l. er det utrolig greit, jeg har aldri dårlig plass. :D Ellers er det forjævlig å være så liten. Er fortsatt irritert på de dumme legene som sa at alt var i orden. (Har hatt andre problemer også, som kunne vært unngått hvis de hadde gjort noe med det.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...