Arinomi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Å herreguuuuuud så drita du er! Såååå kuuuul! 7452423[/snapback] Nå er ikke jeg sikker på om det her er du som følger med på min ironi, men i såfall: "hihi" Skulle det derimot være du som misforsto min ironi: "D'oh!" 7452441[/snapback] Joda, var nok ironisk der Man er ikke drita før gulvet/bakken hopper opp og slår deg i trynet Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man er ikke drita før gulvet/bakken hopper opp og slår deg i trynet 7452449[/snapback] True that! Personlig har jeg aldri opplevd det, i og med at jeg drikker svært sjeldent og da ikke full. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man er ikke drita før gulvet/bakken hopper opp og slår deg i trynet 7452449[/snapback] True that! Personlig har jeg aldri opplevd det, i og med at jeg drikker svært sjeldent og da ikke full. 7452456[/snapback] Samme her Men i morgen blir det fest, da skal en kompis skaffe meg en litersflaske vodka Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Stemmer, men bare vent et par mnd du 7452448[/snapback] Om et par mnd er mine fortsatt små og søte, mens din et et stort dråg som eter mat for flere hundre i måneden og gjør at du må ut selv om det regner. vil ha voff! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man er ikke drita før gulvet/bakken hopper opp og slår deg i trynet 7452449[/snapback] True that! Personlig har jeg aldri opplevd det, i og med at jeg drikker svært sjeldent og da ikke full. 7452456[/snapback] Da er du en heldig mann (: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Stemmer, men bare vent et par mnd du 7452448[/snapback] Om et par mnd er mine fortsatt små og søte, mens din et et stort dråg som eter mat for flere hundre i måneden og gjør at du må ut selv om det regner. vil ha voff! 7452458[/snapback] Standardvoff, faktisk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Da er du en heldig mann (: 7452461[/snapback] Overraskende ordbruk. Sjeldent jeg blir kalt mann Endret 8. desember 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Om et par mnd er mine fortsatt små og søte, mens din et et stort dråg som eter mat for flere hundre i måneden og gjør at du må ut selv om det regner. vil ha voff! 7452458[/snapback] Vovser er herlige Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Well. I'm pooped. Legge seg under varm dyne, desverre uten kjæreste, og lese noen kapitler i Angels And Demons? ja takk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da er du en heldig mann (: 7452461[/snapback] Overraskende ordbruk. Sjeldent jeg blir kalt mann 7452463[/snapback] Men du er da gammel nokk til å regnes som mann? (ja, det høres helt feil ut å bli kalt for mann. Man er da gutt fortsatt, right?) Jeg får ikke liv i serveren min.. Begynner å helle mot kaputt PSU, men vil ikke trekke den konklusjonen ennå NP: sentenced - aika multaa muistot (everything is nothing).mp3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kast serveren i veggen har jeg sagt! NP: Orbital - Illuminate Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Selv etter julebord og litt alkohol får jeg ikke sove i totiden. Tror døgnrytmen min har hukkommelsestap. NP: Tenacious D - Explosivo Endret 8. desember 2006 av NgZ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ok, det er en kaputt PSU, den reagerer selv ikke på jumpstart Og nå som jeg har så forbanna bra råd óg.. Fantastisk! Selvfølgelig er det ikke vanlig ATX, men microATX som akkurat passer inn i den modifiserte shuttle'n *sur og lei* Er det nå jeg skal trøstespise kiwikake? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er det nå jeg skal trøstespise kiwikake? 7452526[/snapback] Ja. Helt klart. Huff jeg har ikke lagt meg enda. Nå rekker jeg ikke Dr. phil i mårra. Kan liksågodt sitte oppe litt til NP: Orbital - Halycon Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hah! Jeg p0wna særemnet! nn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er mongotrøtt og vil sova, men.. Jeg må på skola. Bajseskole >.< Ih. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har bestemt meg for å droppe skolen. Har for mange dager fravær uansett, så ser ikke vitsen med å fortsette. Godt å kunne sove lenge Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har tenkt på det. Opptil flere ganger, men.. er jo siste året. Heh. Tror ikke jeg kan være hjemme i dag, gitt. Mamma tror nok ikke helt på at vi bare har én skoledag denna uka Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bazukh, har du hort om ordet. Sove ? Bare lurer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 omfg! I dag er dagen : dribble: god morgen btw ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg