Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg skjønner forsatt ikke hvorfor du slapp inn igjen.

8388772[/snapback]

Viss man har flere brukere, men mangler passord og muligheten til å gjenopprette passordet på den, fordi man har missta mailen den kontoen var registrert på. Vanker det ban da også? :ermm:

8388791[/snapback]

Nei da sender du en EPOST til forumstyret eller tar kontakt med en admin og så ordner problemet seg og ikke opprette X antall tusen brukere unødvendig.
Lenke til kommentar
Hva skal du med flere brukere?

8388764[/snapback]

De kommer fra tidligere perioder hvor jeg har sluttet med forumet, glemt pw og email som jeg registrerte brukerene men har vært klar over at de var der. Patrick.M derimot ble på sett og hvis stengt av meg. Jeg spurte Ueland om han kunne stenge brukeren for meg før sommerferien 2006 og dette gjorde han. Jeg hadde tillatelse til å opprette ny. Så kom b-real :p

 

Jeg husker ikke om det var 2 eller 3 brukere før Patrick.M, men det var noe i den dur. De er iallefall alle slettet nå. Eller... en funker visstnok, men jeg kan verken poste eller noe med den. Den er låst for "aktivitet" av Ueland, så samme kan det være.

 

b-real skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg slapp inn. :ph34r: Magic, b-real, magic.

Lenke til kommentar
Trodde dere moderatorer skulle være et godt forbilde for alle brukerene, men nei  :no:

8388802[/snapback]

Vi er egentlig bare noen dritsekker alle sammen som driver flaming av alle brukerene og skaper konflikter via ekstrakontoene vår (som vi faktisk har lov til å ha via forumstyret) o.O
Lenke til kommentar
Nei da sender du en EPOST til forumstyret eller tar kontakt med en admin og så ordner problemet seg og ikke opprette X antall tusen brukere unødvendig.

8388806[/snapback]

Vel, nå er det her lenge sia, noen år nå faktisk. Jeg var dum og uvitende. Får sende en mail til en admin snart og be en av dem om å fikse det :)

 

Og da gikk mrbjoern ned for å spise lunch ^_^

Lenke til kommentar
Jepp, skal sende mail til de øvre om JoachimR.

 

Synd at du har ikke tillt til folk, det finnes gode og dårlige mennesker. Ikke la de dårlige overgår over de gode

8388812[/snapback]

Ikke ta alt man skriver så jævlig alvorlig da :lol:

8388835[/snapback]

 

:ph34r: pass deg

Lenke til kommentar
b-real skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg slapp inn.  :ph34r: Magic, b-real, magic.

8388813[/snapback]

Jeg vet da for faen hvordan du slapp inn din nisse! *daske med en rusten vaier*

 

 

Vi er egentlig bare noen dritsekker alle sammen som driver flaming av alle brukerene og skaper konflikter via ekstrakontoene vår (som vi faktisk har lov til å ha via forumstyret) o.O

8388818[/snapback]

Er det noe rart vi er glade i dere? :love:

8388821[/snapback]

Nei...egentlig ikke ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...