Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg ble banned for "Diskusjon Om/Rundt Piratkopiering", tror jeg. Jeg har aldri drevet med piratvirksomhet, vet ikke hvordan jeg gjør det engang. :blush:

 

Takk mrbjoern. :w00t:

8388665[/snapback]

Jeg husker alt :p

 

Og bare hyggelig :) Trodde det var snakk om permban når du ble bannet, så det er jo bare hyggelig å se deg igjenn :)

Lenke til kommentar
Og bare hyggelig :) Trodde det var snakk om permban når du ble bannet, så det er jo bare hyggelig å se deg igjenn :)

8388705[/snapback]

Jeg ble permbannet. Men sendte mail til forumstyret og forklarte mim uskyld, og Dotten unbannet meg igjen. :w00t:

 

Jeg var uten forumet i... November - April.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

ahh. Okei. kos =)

Har blitt permbannet selv. For å ha en tidligere bruker. Jeg hadde fått lov av Ueland, og hadde i samme slengen forklart de...uhm.. 3 andre brukerene mine. Jeg slapp inn..men så fikk b-real nyss om de andre brukerene mine så han permbannet meg, nå hadde Ueland glemt meg.. og ante ikke hva jeg snakket om. Jeg forklarte hele saken og ble sluppet inn igjen...igjen. :p

Lenke til kommentar
ahh. Okei. kos =)

Har blitt permbannet selv. For å ha en tidligere bruker. Jeg hadde fått lov av Ueland, og hadde i samme slengen forklart de...uhm.. 3 andre brukerene mine. Jeg slapp inn..men så fikk b-real nyss om de andre brukerene mine så han permbannet meg, nå hadde Ueland glemt meg.. og ante ikke hva jeg snakket om. Jeg forklarte hele saken og ble sluppet inn igjen...igjen. :p

8388749[/snapback]

Er det så ille å ha en tidligere bruker? :ermm:

Lenke til kommentar
ahh. Okei. kos =)

Har blitt permbannet selv. For å ha en tidligere bruker. Jeg hadde fått lov av Ueland, og hadde i samme slengen forklart de...uhm.. 3 andre brukerene mine. Jeg slapp inn..men så fikk b-real nyss om de andre brukerene mine så han permbannet meg, nå hadde Ueland glemt meg.. og ante ikke hva jeg snakket om. Jeg forklarte hele saken og ble sluppet inn igjen...igjen. :p

8388749[/snapback]

Og jeg skjønner forsatt ikke hvorfor du slapp inn igjen.

Lenke til kommentar
Trenger flere kvelder som det.

 

Ble Jokke bana?

8388775[/snapback]

Tror ikke han blei det

 

 

 

Og værste av alt er at det skjedde fint lite med reaksjoner etterpå.

8388778[/snapback]

Ja måtte kikke et par ganger ekstra på warn-nivået mitt før jeg trodde mine egne øyne etter opprydninga :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...