Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Øhm nei det var ikke det han sa. Du som legger ord i munnen hans.

8388367[/snapback]

Butikker bestiller mat fra utlandet hele tiden da.

 

Hellemyr: den beef jerkyen er fra fabrikk, ergo sikkert godkjent.

edit: åja sånn ja, ja det har man vel lov til. Noe annet er jo bare dumt.

edit3: men du kan jo ikke ta med frukt på flyet da hmm

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er greia med beef jerky i norge er at den er så svindyr og ikke alltid "fersk" at det er nesten kriminelt å kjøpe det. Jeg husker en kompis av en veninne av meg tok med seg par poser fra USA når han var på besøk her i landet. DET var namm, det.

 

Men i bunn og grunn, jeg nekter å betale 40spenn for en liten poste eller opptil 100 for en stor en. Det er uaktuelt.

Lenke til kommentar
det som er greia med beef jerky i norge er at den er så svindyr og ikke alltid "fersk" at det er nesten kriminelt å kjøpe det. Jeg husker en kompis av en veninne av meg tok med seg par poser fra USA når han var på besøk her i landet. DET var namm, det.

 

Men i bunn og grunn, jeg nekter å betale 40spenn for en liten poste eller opptil 100 for en stor en. Det er uaktuelt.

8388479[/snapback]

Enig, bruker å sjekke at jerkyen er myk og ikke steinhard.

 

De bakerst er mest myk.

Lenke til kommentar
Samme sak rammer Dr.Pepper brusen. Hva faen er poenget med at 0.5L flaska koster fem kroner mer? Jeg skjønner at det er import etc, men det skal da ikke være SÅ jævlig dyrt å importere i store kvanta? Koster faen mge 16,90;- +pant.

8388522[/snapback]

Jeg har smakt Dr.Pepper, og jeg ble kvalm av den. For meg kunna den ha kosta en femtilapp mer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...