Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo sitere fyren som har peiling på det meste:

Unge Venstre vil ta opp lovlig fildeling på landsmøtet til helgen. Håper for all del resten av Venstre har vett nok til å si nei. Dette blir alt for dumt for et seriøst parti som Venstre.

8376664[/snapback]

Innlegget ditt, overskriften og ingressen i artikkelen virket noe uvitende. Fildeling er lov i Norge. Man kan dele så mange filer man vil, laste ned og laste opp. Det er fullstendig lov.

Det er først lengre ned i artikkelen jeg ser at det snakkes om oppretthavsbeskyttet materiale. Akkurat som om det var en selvfølge at alle filer som kan deles er oppretthavsbeskyttet av andre.

Men jeg synes heller ikke resten av artikkelen var noe gal.

Skei Grande sier hun ikke er enig i absolutt alt i uttalelsen, som også ønsker fri sampling, kortere opphavsrettighet og forbud mot DRM.

Alle disse punktene er jeg enig i.

.. nytenkende og moderne politikk på IT-området, som samtidig ivaretar artistenes interesser, sier hun.

Det punktet er viktig å få med. Det er viktig å ivareta artistenes interesser, uten å overdrive heller da. Jeg synes det er et glimrende forslag og skal vurdere å stemme på Venstre neste valg om de stiller seg bak forslaget til Unge Venstre.

8382194[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...