Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha, stakkars [settinn navn her]har flydd rundt hele hamar senyrum for å lete etter dama han traffpå som prøvde å rømme unna. til slutt måtte jeg gi opp å få ham til åp fatte at hun køddet med ham, og dra hjem. Han trasker vel fortsatt rundt til hver ny adresse hun gir ham. :p

Hvorfor frustrasjon Ø.B.?

Lenke til kommentar
Hahahaha, stakkars [settinn navn her]har flydd rundt hele hamar senyrum for å lete etter dama han traffpå som prøvde å rømme unna. til slutt måtte jeg gi opp å få ham til åp fatte at hun køddet med ham, og dra hjem. Han trasker vel fortsatt rundt til hver ny adresse hun gir ham. :p

8387287[/snapback]

kåthetseid?

NÅ ble det natta.

Ha en fortsatt strålende kveld.

Lenke til kommentar

Djeezez Skarstad! Er du sånn psyco avhengig av pene kjendiser? Sånne folk er skumle. Anyhow, du mangler bilder av Salma Hayek!

Jeg har vel fortalt deg litt på msn tho. Men jeg ville likt å ta det litt rolig i starten,men alltid med splittede lepper. Forsiktig med litt tunge. Veldig viktig å pusse tennende godt :) . Ikke delikat med ting mellom tenna og dårlig ånde osv.

Folk som kysser om bikkjer er ekkelt.

8387107[/snapback]

Satan til du sku forklare et bra kyss.

Jeg blir fornøyd så lenge han ikke gaper mye og har litt spytt, ikke for lite men samtidig ikke for mye. Jo, også liker man ikke tunga langt bak i halsen..

Hvor og når betyr ingenting. For kysset er så perfekt der og da, og for at det skal bli helt perfekt må det være med en du liker :cool: Bujah!

Jeg ble vekt av søstra mi klokka ni :D

Lenke til kommentar

Rhoads:

haha, minner meg om en Viggo-stripe, hvor han alltid sovner på skrivemaskinen. For å ikke bli oppdaga fester han en tråd i nakken, og via noen spoler og diverse til døra. Så når noen da åpner døra, så blir hodet hans dratt opp. Men han ble oppdaga siden han fikk merker på nesa :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...