Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

men da køyer Kenny-, han er meget trøtt og vil.

Kenny- smatter og klapper seg på magen før han reiser seg så sakte som om han skulle vært en gammel man.

Men vent! Kenny- må jo pusse tennene! Han stormer ut, pusser tennene og legger seg.

8386699[/snapback]

Demille doesn't care. Så STFU looZah!

 

hihi :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja ja, og der fant trettheten.

Ingenting som å bli vekt fra døsen av to venner som kommer fra dragracing og vil møte deg.

Så du står opp, kler på deg, gnir søvnen ut av øya og kjører ned til Shell for å møte de.

På veien ned blir du stoppa av noen degoser som springer midt uti veien og på gebrokkent norsk vil du skal kjøre de hjem og i mørket kan du ane gliset til en somalier som også vil hjem og som tydeligvis kjente meg fordi han ropte navnet mitt hele tiden og så "Kjøre hjem?".

Jeg ga full pinne og fortsatte ferden nedover mot Shell.

Da jeg kom dit, ble jeg møtt av fulle ungdommer og folk i tjueårene som var ganske dridas og ypne av seg og som så ut som de var ute etter bråk, så jeg følte meg ikke helt ok der jeg sto alene ved scooteren min og venta på mine to venner.

Da jeg bestemte meg for å dra hjem, kom de opp bak meg, vi prata i 5 minutt (de hadde venta på meg like lenge som jeg hadde venta på dem, men på et helt annet sted og ingen av oss hadde sett den andre) før de fant ut at de skulle kappkjøre med en eller annen idiot og borte var de før jeg fikk sukk for meg.

Da de forsvant kom det en del fulle småjenter bort til meg og ville at jeg skulle kjøpe røyk og slikt til de mens de mobba meg for at jeg kjørte scooter, jeg tok på meg hjelmen og forsvant hjem i stedet.

 

Jeg angrer på at jeg i det hele tatt svarte på den første meldinga og ikke bare snudde meg over på sida og sov videre.

8386694[/snapback]

Uff.. kjære scooter på natta er ikke morro, er så jævelig kaldt. Glad jeg har billappen nå hehe :D Men morro var det med scooter! Gikk som juling gjorde den og. Kjørte fra skolebussene på vei til skolen. Bussene ligger vel i en 80-90. Var artig.

 

Men fy for en bomtur du hadde da. Men fyllekjørte ikke du nå egentlig?

Lenke til kommentar

Kulden merker jeg sjelden. Tror noe er alvorlig feil, men jeg kan daffe i t-skjorte i 15 minus og ikke merke noe særlig til kulden, til tross for nesten blå armer og full gåsehud :p

 

Billappen kan jeg nok vinke langt etter, så jeg får holde meg til scooter.

Type original med en toppfart på 40 km/t. Yay :p

 

Eh... Det er lenge siden jeg tok den pilsen.

Sovet et lite timinutt også.

Og frisklufta skjerper meg.

Lenke til kommentar
Hva gjør småfolket på en fin kveld som dette?

8386742[/snapback]

er drittrøtte og forsøker å holde seg våken med en kombinasjon av pringles, cola light og burn.

8386744[/snapback]

 

Stas. Jeg kom nettopp hjem fra byen. Gadd ikke å dra ut, skulle egentlig vært i seng for et par timer siden. Så nå sitter jeg her og venter på at grandisen skal bli ferdig, samt at rusen skal roe seg.

Lenke til kommentar
Kulden merker jeg sjelden. Tror noe er alvorlig feil, men jeg kan daffe i t-skjorte i 15 minus og ikke merke noe særlig til kulden, til tross for nesten blå armer og full gåsehud :p

 

Billappen kan jeg nok vinke langt etter, så jeg får holde meg til scooter.

Type original med en toppfart på 40 km/t. Yay :p

 

Eh... Det er lenge siden jeg tok den pilsen.

Sovet et lite timinutt også.

Og frisklufta skjerper meg.

8386745[/snapback]

Ahh.. trudde du drakk nå jeg hehe. En jeg kjenner var på fest med meg engang. Han var både sjåfør og på fylla den kvelden han :p Skikkelig på fylla også.

 

Orginal scooter.. huff. klarer ikke å kjøre orginal moped jeg ass. ekke no morro.

Lenke til kommentar

Bah.

Jeg har vondt til høyre for mellomgølvet :/

 

Nstin, he he. Nei, slutta for noen timer siden.

Tenkte jeg skulle ut å møte ei jente, men den gang ei.

 

Original er greit nok det, har kjørt original i 4-5 år nå.

Blir vant til å ligge i 25 opp bakkan og 40 på flata :p

Men tror jeg skal fjerne noen plomber og se om jeg får litt fartøkning for hu begynner å bli litt sidrompa og treig på sine gamle dager.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Bah.

Jeg har vondt til høyre for mellomgølvet :/

8386759[/snapback]

jeg har vondt i såretjeg har i munn, eller det er mer på leppa mi. Skikkelig plagsomt, også svir det. Så når jeg tar tunga mi der er det litt ekkelt, føles som omd et er hovna. skikkelig drit. Også har jeg gått i de nyes skoa mine i hele dag, fått gnagsår bak, begynt å blø og greier..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...