Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater min mor noen ganger :(

8386622[/snapback]

DEMILLE! :D

 

SKÅL!

 

Hva skjer'a? Hva har mora di gjort nå?

8386626[/snapback]

Ikke si skål. Hu jeg var hosblanda sprit og iste, øsj..

 

Mamma har ommøblert rommet mitt på den måten HU synes ser fint, mens jeg har vørt borte. Djeezez, så imorra må jeg stå tidlig opp å gjøre alt om igjen, slik det var :( sukk.. Og jeg er som er så lat avmeg.

Lenke til kommentar
Ikke si skål. Hu jeg var hosblanda sprit og iste, øsj..

 

Mamma har ommøblert rommet mitt på den måten HU synes ser fint, mens jeg har vørt borte. Djeezez, så imorra må jeg stå tidlig opp å gjøre alt om igjen, slik det var :( sukk.. Og jeg er som er så lat avmeg.

8386642[/snapback]

Skjønner godt at du er pissed da. Det er jo for F ditt rom! er du som skal trives der ikke hu!

Lenke til kommentar

Ja ja, og der fant trettheten.

Ingenting som å bli vekt fra døsen av to venner som kommer fra dragracing og vil møte deg.

Så du står opp, kler på deg, gnir søvnen ut av øya og kjører ned til Shell for å møte de.

På veien ned blir du stoppa av noen degoser som springer midt uti veien og på gebrokkent norsk vil du skal kjøre de hjem og i mørket kan du ane gliset til en somalier som også vil hjem og som tydeligvis kjente meg fordi han ropte navnet mitt hele tiden og så "Kjøre hjem?".

Jeg ga full pinne og fortsatte ferden nedover mot Shell.

Da jeg kom dit, ble jeg møtt av fulle ungdommer og folk i tjueårene som var ganske dridas og ypne av seg og som så ut som de var ute etter bråk, så jeg følte meg ikke helt ok der jeg sto alene ved scooteren min og venta på mine to venner.

Da jeg bestemte meg for å dra hjem, kom de opp bak meg, vi prata i 5 minutt (de hadde venta på meg like lenge som jeg hadde venta på dem, men på et helt annet sted og ingen av oss hadde sett den andre) før de fant ut at de skulle kappkjøre med en eller annen idiot og borte var de før jeg fikk sukk for meg.

Da de forsvant kom det en del fulle småjenter bort til meg og ville at jeg skulle kjøpe røyk og slikt til de mens de mobba meg for at jeg kjørte scooter, jeg tok på meg hjelmen og forsvant hjem i stedet.

 

Jeg angrer på at jeg i det hele tatt svarte på den første meldinga og ikke bare snudde meg over på sida og sov videre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...