Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Haha, tenk så kjipt det er å være tenåring og blind!

Hahahha, må ha hjelp over alt osv..

ahh, glad jeg ikke er blind.

8386335[/snapback]

Kjenner en som er blind og han klarer seg "overraskende" bra. Pussig hvordan kroppen/hjernen klarer å tilpasse seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk å være blind, stum, døv, og lam.

Da har du det kjiipt.

8386341[/snapback]

Jeg tenker over det hele tiden.. Hvordan det må være uten snakking, røring, interaksjon.. Bare ligge et sted og ikke skjønne hva som skjer. Bare helt tomt.

Lurer på om folk som er døv, som ikke kan snakke osv kan forstå hva de tenker? siden de ikke vet hva ordene betyr, de vet jo ikke at ordene eksisterer engang :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på om folk som er døv, som ikke kan snakke osv kan forstå hva de tenker? siden de ikke vet hva ordene betyr, de vet jo ikke at ordene eksisterer engang :hmm:

8386353[/snapback]

Folk som er døve tenker kanskje på andre måter enn i "lyd-tanker" som hørende gjør? :hmm: Har lurt på det samme selv ganske lenge, altså hvordan de tenker. I bilder? Noen som vet eller kan forklare?

Lenke til kommentar
Folk som er døve tenker kanskje på andre måter enn i "lyd-tanker" som hørende gjør? :hmm: Har lurt på det samme selv ganske lenge, altså hvordan de tenker. I bilder? Noen som vet eller kan forklare?

8386376[/snapback]

Fox er vel delvis døv.

8386381[/snapback]

Fox?

Lenke til kommentar

8386353[/snapback]

8386376[/snapback]

kanskje de tenker i tegnespråk? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hu levde jo egentlig ikke i totalt mørke, hun hadde jo sine måter å kommunisere på (:

8386402[/snapback]

Sant nok. Men det er litt vanskelig å sette seg inn hennes opplevelser når jeg ikke har opplevd det samme. Det var derfor jeg satt det i anførselstegn :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...