Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig vitsen med en internettside for de blinde?

 

Sånn som denne:http://www.blindeforbundet.no/CDA/zonepg.a...2&parentzone=18

8386251[/snapback]

Noen blinde folk har tastatur for msn da, driver å snakker med en blind jente som hele tiden vil måte meg, tar lengre tid for å skrive osv, men er ikke sikker på at det er en blind jente. Kanskje det er lars som sitter å fisker.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spist noe særlig i dag.

Jeg har jævlig vondt i magen og føler meg slapp og faenskap og orker ikke spise.

Er det en sammenheng, eller prøver stemmene i hodet mitt til å narre meg til å spise uten at det vil hjelpe og at det egentlig vil gjøre vondt verre?

 

 

/me har lært seg til å ikke høre på stemmene i hodet.

Lenke til kommentar
Så de kan få det lest opp for seg ved hjelp av PCen? Eller for de som bare har veldig dårlig syn, men ikke er helt blinde?

8386275[/snapback]

 

 

Da burde de ikke ha så liten skrift på siden :p

 

Skjønner at det finnes masse fancy datautstyr som kan brukes, men det virket bare litt pussig. Som krisetelefon får døve.... :p

Lenke til kommentar
Da burde de ikke ha så liten skrift på siden :p

8386299[/snapback]

Det finnes jo flotte muligheter for å forstørre tekst i alle browsere. Og blinde får gjerne teksten lest opp, så da spiller det jo ingen rolle? :D Eller tenk om de har familie som trenger informasjon eller kan hjelpe de blinde med å finne det for dem :ohmy:

 

Men jau, jeg skjønner at det kan virke litt merkelig med en gang ;)

Lenke til kommentar
Det finnes jo flotte muligheter for å forstørre tekst i alle browsere. Og blinde får gjerne teksten lest opp, så da spiller det jo ingen rolle? :D Eller tenk om de har familie som trenger informasjon eller kan hjelpe de blinde med å finne det for dem  :ohmy:

 

Men jau, jeg skjønner at det kan virke litt merkelig med en gang ;)

8386329[/snapback]

 

Jada, jeg skjønner såpass. Alltig greit for pårørende å få informasjon. :)

 

Synes bare det var litt vittig når jeg tenkte over det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...