Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, hva faen skjer med at jeg plutselig fikk vondt rett under der ribbeina slutter på høyresiden ?! :( Og med plutselig så mener jeg rett før middag idag      i 6 tida, og har enda vondt. Sært.

8386007[/snapback]

Kan være gallestein... Galleblæra ligger der.

Lenke til kommentar
Wikipedia sa at svart te inneholdt mest koffein, så da ble det Forest Fruit, med en god del sukker.

 

I tillegg til at det hjalp å gå seg en tur opp. :D

8386011[/snapback]

 

Te er jo faktisk veldig godt, hmm, lurer på om jeg har tid til å ta meg en kopp når jeg står opp, ellers så får jeg ta meg en kobb når jeg kommer på jobb.

Lenke til kommentar
Dersom du skal innom Checkpoint Charlie, kan det være verdt å merke seg matstedet Snackpoint Charlie. Elsker det humoristiske navnet. Snackpoint Charlie er egentlig fire fast-food-restauranter samlet under samme tak med forskjellig fokus. Du har en type burger, en asiatisk og noen jeg ikke husker. Uansett, gode burgere og billig.

 

Det ligger en bowling-hall ved den store TV-masten. Jeg husker ikke om den plassen het Potzdamer Platz, eller noe annet. Uansett, bra bowling-hall med morro om dere kjeder dere. Ellers kan alt av kebab i Berlin anbefales. Hadde ikke noe problemer med kebaben der. Så ha en fin tur!

 

Snorre :)

8379296[/snapback]

 

Den fast-food-restauranten suger, og plassen heter Alexanderplatz.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...