Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er absolutt ikke noe å se!

8385802[/snapback]

Det kommer vel helt an på hva slags film man liker? ;)

 

Jeg synes den var fantastisk, men så har jeg alltid elsket store, episke filmer med voldsomme slåsskamper (Ringenes Herre, Troja o.l.) Liker man i tillegg en tegneseriestil på filmer, kan man fort være solg. Jeg syntes 300 var en nytelse for øyet. :wee:

 

(Mens jeg er av typen som ikke takler å se på historiske dramaer eller utenlandske kunstfilmer. Som sagt, kommer helt an på hva man liker.)

Lenke til kommentar
Det gikk 8 sider fra start til slutt. Det vil si 160 innlegg. Av disse ble 114 slettet eller redigert. Det er OVER 70% det :omg:

8385794[/snapback]

 

Alle de 114 var nok ikke personangrep, jeg hadde et innlegg der jeg forklarte forskjellen på dialekt/skriftspråk, som ble slettet. Jeg brøt ingen regler der, tror det ble slettet fordi diskusjonen hadde brutt regler før min post.

Lenke til kommentar
Alle de 114 var nok ikke personangrep, jeg hadde et innlegg der jeg forklarte forskjellen på dialekt/skriftspråk, som ble slettet. Jeg brøt ingen regler der, tror det ble slettet fordi diskusjonen hadde brutt regler før min post.

8385902[/snapback]

Mista vel et par innlegg som strengt tatt ikke hadde vært nødvendig å fjerne jeg og, men de fjerna likegjerne hele diskusjonen. Noe som egentlig var like greit tror jeg.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...