Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irak nasjonaliserte eiendom eiet av Amerikanske selskaper. (Eiendomsrett igjen).

8385233[/snapback]

Oooooh! Så fælt! Var det kanskje de samme folka som USA sørga for at satt ved makta som gjorde dette?

 

Men uansett: Mener du virkelig at alt bråket, drapa og kaoset der nede er verdt noen dråper olje?

 

edit: Dessuten så sa du at de forsvarte seg mot terrorisme. Ikke en lovlig nasjonalisering av ressurser.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Partiet Rodt stiller seg svaert negativt til eiendomsretten i sitt prinsipprogram: http://roedt.no/om/program/kapitalismen/

8385224[/snapback]

Alt jeg leser er "omg, vi i Rødt hater alle med mye penger. De er dumme. DUMME, sier vi!" Ikke et ord om hva de skal gjøre med det.

 

Irak nasjonaliserte eiendom eiet av Amerikanske selskaper. (Eiendomsrett igjen).

8385233[/snapback]

Det var ikke veldig snilt av dem, men det var uansett ikke grunnen til at USA gikk til krig (iføge regjeringen, vel og merke).

 

Hva med det faktum at USA har støttet terrorister tidligere, gjør det hele nasjonen til en gjeng sosialistterrorister?

Lenke til kommentar
Men uansett: Mener du virkelig at alt bråket, drapa og kaoset der nede er verdt noen dråper olje?

8385253[/snapback]

Jeg ser paa eiendomsrett som en av de viktigste menneskerettighetene.

 

 

Jeg maa desverre starte regnskapsforingen min naa, saa trekker meg litt tilbake i forhold til diskusjonen naa, men jeg vil gladlig fortsette diskusjonen ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Men uansett: Mener du virkelig at alt bråket, drapa og kaoset der nede er verdt noen dråper olje?

8385253[/snapback]

Jeg ser paa eiendomsrett som en av de viktigste menneskerettighetene.

 

 

Jeg maa desverre starte regnskapsforingen min naa, saa trekker meg litt tilbake i forhold til diskusjonen naa, men jeg vil gladlig fortsette diskusjonen ved en senere anledning.

8385287[/snapback]

Du er eid. Der har du eindomsrett.

Lenke til kommentar
Men uansett: Mener du virkelig at alt bråket, drapa og kaoset der nede er verdt noen dråper olje?

8385253[/snapback]

Jeg ser paa eiendomsrett som en av de viktigste menneskerettighetene.

 

 

Jeg maa desverre starte regnskapsforingen min naa, saa trekker meg litt tilbake i forhold til diskusjonen naa, men jeg vil gladlig fortsette diskusjonen ved en senere anledning.

8385287[/snapback]

Du er velkommen tilbake for å ro videre nårsomhelst... :yes:

Lenke til kommentar
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

Da setter vi punktum for slike poster, neste person får seg en uke ute i det fine været :)

Advarsel gitt i tråden og de som føler seg truffet bør holde lav profil videre i denne tråden. (punktum)

Lenke til kommentar
Det er for sent på kvelden for mrbjoern for diskusjoner om politikk.

 

Kan vi ikke snakke om noe mer spennende, som alle kan delta i? Så kan de som har lyst til å krangle mer, flyttes over til PRS :)

8385279[/snapback]

Jeez, dette griserknuser jo enhver gjennomsnitlig kveld i SO, med kun tøzekozemozing og snakk om homofile orgier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...