Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Begge deler er godtatt. Dog, «», er mer beregnet til direkte sitat, som f.eks i aviser.

 

Det jeg har lært! ^^

8384975[/snapback]

Nei, " skal egentlig kun brukes til tommer. Men det er så mange som har misbruket ", at språkrådet sa greit å bruke " " som « ». Det er idiotisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, ved aa la irakerne (siden dette er trukket frem) leve uten militær kontroll, noe som forer til at de dreper hverandre i høyere numre, kan vel anses som indirekte drap.

8384980[/snapback]

Hvordan er det norges sosialistike styre sin skyld?

8385046[/snapback]

Det sosialistiske styret i Norge trakk sine tropper ut av Irak, noe som ikke akkurat bidrar til fredelige tilstander.

Lenke til kommentar
Uff...da har vi nok en meningsløs krangel på en lørdagskveld. Hvorfor går forumet alltid bananas på lørdager anyway? Har vi så lite å gjøre?

8385047[/snapback]

 

Du har popkorn. Nyt det, slik jeg gjør.

 

JoachimR; Tøft at du driver flisespikkeri over hvordan andre skriver, mens du selv ikke følger de standardene du nærmest krever at andre skal følge :love:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Si meg: Hvorfor skal Norge være den som må rydde opp rotet og kaoset skapt av USA og deres inkompetente og løgnaktige leder?

8385149[/snapback]

Hermegås. =O

Lenke til kommentar
Woo, en av de få fordelene til høyresiden.

8385173[/snapback]

Eh, nei. Ingen av partiene i Norge stiller seg negativ til eiendomsretten.

8385185[/snapback]

 

Har jeg ikke sakt heller. Jeg foretrekker høyresidens sitt syn på eigendomsretten, og rettigheter knyttet til det å eie land for det enkelte invid gerenelt :p

 

Fuck oreigning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...