Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen kan vel føle at de trenger det får å klare dagen(e), selv har jeg ikke den trangen. Drikker i sosial sammenheng, men nesten aldri ellers, kan ta meg en øl nå å da.

Men bil er noe jeg tenker på hele tia, kjøring, hvordan man skal kjøre, åssen en motor fungerer, hva man kan gjøre med en bil for å øke hk, hvordan man skal legge seg i svinger, hva jeg kunne gjort annerledes sist gang jeg kjørte, hva som skjer fra bensinen blir sprøyta inn i motoren og den serien med ting som skjer der.

Så å si alt mulig.

Jeg tenker hva jeg skal gjøre med min bil istedenfor å kjøpe meg ny, hva jeg kan gjøre for å gjøre den lettere, raskere og tøffere. Er litt opphengt i det, ikke fordi jeg vil være den "kule" gutten som alle fjortissene kikker på, men rett og slett fordi jeg lever å puster for å kjøre bil.

Ikke umulig at dere ser noe Getaway in Arendal, eller noe snart :roll:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Den store P, høres ut som meg og musikk.

Jeg tenker konstant på musikk.

I den form at jeg alltid har en eller annen sang på hjernen.

Sånn ellers tenker jeg alltid på å sove, når jeg gjør ting jeg elsker å gjøre, ønsker jeg at jeg sov, når jeg er med de få folka jeg liker, ønsker jeg at jeg sov osv... :p

Lenke til kommentar
Hvem vil komme og drikke med meg i kveld? :D

Jeg har mange flasker vin som roper på meg om å drikkes opp asap, men jeg er redd jeg kommer til å sovne etter et par flasker :/

Så kjære forumbrukere, jeg trenger deres hjelp! (dette gjelder selvfølgelig for moderatorerene også :p)

7451477[/snapback]

Hvor i landet bur du da?

Lenke til kommentar
dyr da?

7451933[/snapback]

Det er vel mer en besettelse :p Men det går ikke vekk så mye tid da, siden jeg bare har katter og fisk. Skulle hatt en voff!

7451939[/snapback]

Da får du komme hit og drekka i stedet! :D

Hvor i landet bur du da?

7451991[/snapback]

Trønderland, sånn 4-5 mil sørvest for Trondhjem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...