Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jah...er kjedelig å lage mat bare til seg selv og bruke så lang tid og så er det bare du selv som skal spise driten.

8384196[/snapback]

Også må en vaske opp etterpå óg. Ork hele greia.

8384267[/snapback]

Det første jeg skal ha meg når jeg får råd er en oppvaskmaskin. Er så lei av å vaske opp etter meg at jeg har lyst til å knuse alt jeg har av dekketøy og piss
Lenke til kommentar
Jeg har masse pils igjen fra forrige helg.

Her går det i pils og sjurburger.

 

så blir det vel noen drinker utover kvelden mens jeg "jobber" med særemnet og leser til heldags i markedsføring og heldags i bedriftsøkonomi.

Jippi :p

8384324[/snapback]

Har aldri pils igjen etter en helg jeg. Faen ass.. hva skal jeg gjøre i dag da? Jeg kunne vært sjåfør, men jeg har bare varebilen til fatter nå. Jeg vil drekka! Er så nede nå.

Lenke til kommentar
Jah...er kjedelig å lage mat bare til seg selv og bruke så lang tid og så er det bare du selv som skal spise driten.

8384196[/snapback]

Også må en vaske opp etterpå óg. Ork hele greia.

8384267[/snapback]

Det første jeg skal ha meg når jeg får råd er en oppvaskmaskin. Er så lei av å vaske opp etter meg at jeg har lyst til å knuse alt jeg har av dekketøy og piss

8384326[/snapback]

Kjop noen gode engangstallerkener da vel, eller ansett en billig hjelp en gang i uken.

Lenke til kommentar
Jah...er kjedelig å lage mat bare til seg selv og bruke så lang tid og så er det bare du selv som skal spise driten.

8384196[/snapback]

Også må en vaske opp etterpå óg. Ork hele greia.

8384267[/snapback]

Det første jeg skal ha meg når jeg får råd er en oppvaskmaskin. Er så lei av å vaske opp etter meg at jeg har lyst til å knuse alt jeg har av dekketøy og piss

8384326[/snapback]

Vi har oppvaskmaskin, men steikepanne og kjeler og sånn :p

 

Edit: leif.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...