Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for tips :)  Skal ta det opp med folka jeg skal "henge" med. Artig skal det bli. Gleder meg, med unntak av den fjorten timer lange bussturen, den kan bli litt kjedelig.

8379324[/snapback]

Bare hyggelig. Et lite tips til før jeg legger meg jeg også. Aldri gå på rød mann i Tyskland. Det er direkte livsfarlig. Biler stopper ikke for noe med mindre det er rødt. Enkelte bilister der nede kjører til og med på rødt lys. Det er ikke som i Norge hvor fotgjengeren er suveren. I Tyskland vil man kunne få bot dersom man går på rødt, og om du blir utsatt for en ulykke er det helt og holdent din egen feil.

Lenke til kommentar
Det er lurt. Jeg jogget ned til sentrum, møtte Killerquo der, så jogget vi opp en annen vei opp til meg, og så jogget han hjem igjen :)

8379446[/snapback]

Det hadde vært stas. Kjenner egentlig en kar som jeg kunne gjort det med men han har helt syk god kondis. Ville ikke hatt sjangs på å henge meg på han.

Lenke til kommentar
"Heisan, jeg skal besøke europas kulturhovedstad, Berlin, er det noen som har noen gode tips og råd til meg?"

 

"Joda, i Berlin har de har billig øl, billig vin, en bowlinghall og god kebab og hamburger."

 

omg, lizm.

8379406[/snapback]

Jeg tror læreren(e) har tatt seg av alle severdihetene allerede.

 

La meg forøvrig legge til at det ligger en fornøyaelig platebutikk med cd-er og vinyl-plater ved Der Zoologischer Garten. Like ved den ødelagte kirken faktisk.

Lenke til kommentar
"Heisan, jeg skal besøke europas kulturhovedstad, Berlin, er det noen som har noen gode tips og råd til meg?"

 

"Joda, i Berlin har de har billig øl, billig vin, en bowlinghall og god kebab og hamburger."

 

omg, lizm.

8379406[/snapback]

Er jo opplegg i regi av skolen som går på museer og slikt da. Så det trenger jeg jo ikke tips til. Dessuten syns hverken jeg, eller noen av kameratene mine at det er det morsomste man kan gjøre der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...