Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Såpass, du bor i Tyskland altså? Eller er du der på ferie? Skal kjøre fra det nordøstlige tyskland nedover autobahn, så gjennom Ruhr-området og over grensen. En av dagene skal jeg innom Brüssel. :D

8379001[/snapback]

Skal dra 0500. Altså om 5 timer og ti minutter. Skal på klassetur til Berlin :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, jeg må si at de damene kunne hold seg utenfor. Helt fram til 79 er Fleetwood Mac kanonsaker, men jeg kan ikke si ejg er så glad i det som kommer etter der. Greeny forlot bandet i 70.

 

Green ble litt for glad i saker som ikke er så veldig snill med diverse ting i kroppen og fikk noen sære ideer. Blant annet å gi alle pengene de hadde til veldedighet. Om du liker sakene frem til 79, forstår jeg ikke helt hvorfor det siste albumet ikke skulle falle i smak. Personlig syns jeg at det er det beste siden Rumours. Nicks og Mcvie tilførte mye bra syns nå jeg. Synd at Mcvie ikke ville være med lengre.

 

Ikke misforstå, liker det som er frem til 70 også, men er nok enda mer glad i det som kommer etter 70.

Lenke til kommentar
å fy faen for en digg jobb. I dag har jeg lært hvordan man klistrer sammen en kinofilm :D

8379093[/snapback]

Hva mener du!? Bruker man ikke superlim? :dontgetit:

8379095[/snapback]

 

nopes. Klar teip.

 

Fy faen den ene filmen kom i 7 ruller i dag O_O Spola den på, mens den første gikk :p Faen, jeg føler meg som pro allerede.

 

edit:

 

MrLeftfield: Change your avatar, and if you don't obey by that rule, set by me, I'm gonna jump on your ass, huh? Do you understand me?

8379102[/snapback]

 

Bitch, and you are...?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Såpass, du bor i Tyskland altså? Eller er du der på ferie? Skal kjøre fra det nordøstlige tyskland nedover autobahn, så gjennom Ruhr-området og over grensen. En av dagene skal jeg innom Brüssel. :D

8379001[/snapback]

Skal dra 0500. Altså om 5 timer og ti minutter. Skal på klassetur til Berlin :D

8379013[/snapback]

Gled deg. Har selv vært i Berlin på klassetur og noen fine sider ved Berlin er:

 

Billig øl (Koster mellom 1.50 og 3 euro, altså 10 og 20 kroner, for en halvliter på byen)

Vin på butikken koster for de billigste 1 euro, men varierer i pris

Dersom du skal innom Checkpoint Charlie, kan det være verdt å merke seg matstedet Snackpoint Charlie. Elsker det humoristiske navnet. Snackpoint Charlie er egentlig fire fast-food-restauranter samlet under samme tak med forskjellig fokus. Du har en type burger, en asiatisk og noen jeg ikke husker. Uansett, gode burgere og billig.

 

Det ligger en bowling-hall ved den store TV-masten. Jeg husker ikke om den plassen het Potzdamer Platz, eller noe annet. Uansett, bra bowling-hall med morro om dere kjeder dere. Ellers kan alt av kebab i Berlin anbefales. Hadde ikke noe problemer med kebaben der. Så ha en fin tur!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gled deg. Har selv vært i Berlin på klassetur og noen fine sider ved Berlin er:

 

Billig øl (Koster mellom 1.50 og 3 euro, altså 10 og 20 kroner, for en halvliter på byen)

Vin på butikken koster for de billigste 1 euro, men varierer i pris

Dersom du skal innom Checkpoint Charlie, kan det være verdt å merke seg matstedet Snackpoint Charlie. Elsker det humoristiske navnet. Snackpoint Charlie er egentlig fire fast-food-restauranter samlet under samme tak med forskjellig fokus. Du har en type burger, en asiatisk og noen jeg ikke husker. Uansett, gode burgere og billig.

 

Det ligger en bowling-hall ved den store TV-masten. Jeg husker ikke om den plassen het Potzdamer Platz, eller noe annet. Uansett, bra bowling-hall med morro om dere kjeder dere. Ellers kan alt av kebab i Berlin anbefales. Hadde ikke noe problemer med kebaben der. Så ha en fin tur!

 

Snorre :)

8379296[/snapback]

Takker for tips :) Skal ta det opp med folka jeg skal "henge" med. Artig skal det bli. Gleder meg, med unntak av den fjorten timer lange bussturen, den kan bli litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...