Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag var det digg vær, imorra blir det minst like digg :D

:( Brukte de nye skoa i dag. Hadde jeg vist at jeg sku gå utrolig mye med dem for å finne en bursdagsgave ville jeg ALDRI tatt dem på. Stakkars beina mine, menmen.. Jeg så hvertfall bra ut på beina.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Hallo folkens! Hva snakker vi om?

I dag dissekrerte vi et griseøye i naturfag... Så mann som jeg er fikk jeg lavt blodsukker midt i timen, så jeg måtte ut og spise... Fikk et merkelig blikk av de som gikk ut pga de ikke tålte synet... Jaja, når valget står mellom å besvime og være småekkel blir jeg småekkel...

Har jeg et sterkt overlevelseinstikt eller er jeg bare en drittsekk?

Ps: matpakken bestod av gulost og bacon på skive

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Her går det bare bra. Med deg da? <3

Hva er det du har laget mappe om?

8377053[/snapback]

prosjektbeskrivelse, fremdriftsplan, research, egnevurdering osv :) Pluss et 120cmx47cm bilde med masse bilder fra start til slutt.. Er dau nå, forventer å få fire seksere (fullpott) i denne gangen også! :love: Lagde en bildekunst om de syv dødssynder

Åssen går det med RLivet ditt?

Endret av Fox
Lenke til kommentar
prosjektbeskrivelse, fremdriftsplan, research, egnevurdering osv :) Pluss et 120cmx47cm bilde med masse bilder fra start til slutt.. Er dau nå, forventer å få fire seksere (fullpott) i denne gangen også!  :love: Lagde en bildekunst om de syv dødssynder

Åssen går det med RLivet ditt?

Din lille nerd :wee:

Men lykke til, håper du får gode karakterer.

Nei, RLivet mitt går bare bra. Har det mye bedre nå enn for litt over 1 uke siden. Har holdt på å fikse meg tatovering de siste dagene som jeg håper jeg får tatt kanskje neste måned eller en gang i sommerferien. :)

Ditt Rliv da? :wee:

Lenke til kommentar
Livet mitt tar jeg ikke her ;) Jeg er nerd ja, har ikke noe bedre å gjøre på skolen. Omtrent da ;) Det er jo bedre å bruke tid på skoleting enn surfe på nett uten å lære noe..

Tatovering? Bilder?

Hehe skjønner ;)

Vel bildet er ikke så utrolig bra på kvaliteten siden det har vært fikset på i PS. Bildet var kopieringsbeskyttes så det gikk ikke ann å bare lagre det og det var svarte striper som passerte over skjermen, så de måtte jeg bare få fjernet.

Har tenkt å ta denne på venstre bryst.

post-52027-1176487615_thumb.png

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...