Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo folkens! Hva snakker vi om?

 

I dag dissekrerte vi et griseøye i naturfag... Så mann som jeg er fikk jeg lavt blodsukker midt i timen, så jeg måtte ut og spise... Fikk et merkelig blikk av de som gikk ut pga de ikke tålte synet... Jaja, når valget står mellom å besvime og være småekkel blir jeg småekkel...

 

Har jeg et sterkt overlevelseinstikt eller er jeg bare en drittsekk?

 

Ps: matpakken bestod av gulost og bacon på skive

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Her går det bare bra. Med deg da? <3

 

Hva er det du har laget mappe om?

8377053[/snapback]

prosjektbeskrivelse, fremdriftsplan, research, egnevurdering osv :) Pluss et 120cmx47cm bilde med masse bilder fra start til slutt.. Er dau nå, forventer å få fire seksere (fullpott) i denne gangen også! :love: Lagde en bildekunst om de syv dødssynder

 

Åssen går det med RLivet ditt?

Endret av Fox
Lenke til kommentar
prosjektbeskrivelse, fremdriftsplan, research, egnevurdering osv :) Pluss et 120cmx47cm bilde med masse bilder fra start til slutt.. Er dau nå, forventer å få fire seksere (fullpott) i denne gangen også!  :love: Lagde en bildekunst om de syv dødssynder

 

Åssen går det med RLivet ditt?

Din lille nerd :wee:

Men lykke til, håper du får gode karakterer.

 

Nei, RLivet mitt går bare bra. Har det mye bedre nå enn for litt over 1 uke siden. Har holdt på å fikse meg tatovering de siste dagene som jeg håper jeg får tatt kanskje neste måned eller en gang i sommerferien. :)

 

Ditt Rliv da? :wee:

Lenke til kommentar
Livet mitt tar jeg ikke her ;) Jeg er nerd ja, har ikke noe bedre å gjøre på skolen. Omtrent da ;) Det er jo bedre å bruke tid på skoleting enn surfe på nett uten å lære noe..

 

Tatovering? Bilder?

Hehe skjønner ;)

 

Vel bildet er ikke så utrolig bra på kvaliteten siden det har vært fikset på i PS. Bildet var kopieringsbeskyttes så det gikk ikke ann å bare lagre det og det var svarte striper som passerte over skjermen, så de måtte jeg bare få fjernet.

 

Har tenkt å ta denne på venstre bryst.

 

post-52027-1176487615_thumb.png

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...